سخت افزار

کورسیر از سری K70 CORE TKL با سوئیچ های بهبود یافته MLX معرفی کرد

کورسیر دو عضو جدید را به سری K70 CORE خود معرفی کرد که K70 CORE TKL و K70 CORE TKL WIRELESS نام دارد. این مدل‌های جدید با طراحی Tenkeyless تازه، تایپ نرم و عملکرد برتر مشابه با K70 CORE اصلی، برای بازی‌های چندمنظوره که فضای کمی روی میز اشغال می‌کنند، ایده‌آل هستند. سوئیچ‌های Corsair MLX Red v2 که از پیش روغن‌کاری شده‌اند، نرمی ابریشمی و صدای رضایت‌بخشی دارند که در طول نبردها، تا 80 میلیون کلیک دوام می‌آورند.

K70 CORE TKL با دو لایه فوم میرایی صوتی برتر، پینگ‌ها و صداهای ناخواسته را برای تجربه‌ای دقیق‌تر در تایپ کاهش می‌دهد. K70 CORE TKL WIRELESS با استفاده از فناوری SLIPSTREAM WIRELESS بسیار سریع، قابلیت اطمینان و سرعت یک اتصال سیمی را با راحتی یک میز کار بدون سیم ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند تا 890 ساعت از طریق SLIPSTREAM WIRELESS یا تا 2400 ساعت از طریق بلوتوث بازی کنند، که به معنای افزودن ماه‌ها به زمان بین شارژها است.

در غیر این صورت، می‌توانند برای شارژ مجدد در حین بازی به USB سوئیچ کنند. سری K70 CORE TKL شامل گزینه‌ای برای فعال‌سازی FlashTap است، یک سیستم SOCD کاملاً جدید با حالت‌هایی که اولین یا آخرین کلید فشار داده شده را اولویت‌بندی می‌کند.  FlashTap به گیمرهای رقابتی امکان می‌دهد تا در حرکات ماهرانه مانند strafing سریع و mirroring، مزیتی کسب کنند و تسلط بر هر حرکت را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. با فشار دادن یک دکمه، K70 CORE TKL WIRELESS وارد حالت بازی می‌شود، تنظیمات بهینه‌شده برای بازی را فعال می‌کند و حواس‌پرتی‌ها را کاهش می‌دهد.

 نورپردازی RGB به رنگ ثابت تنظیم می‌شود، تأخیر و نویز بصری را کاهش می‌دهد، بنابراین گیمرها و صفحه‌کلیدهایشان می‌توانند بر بازی متمرکز شوند. بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها با استفاده از تکیه‌گاه کف دست با بالشتک مغناطیسی راحت بازی کنند. هر صفحه کلید دارای یک دیال لمسی چندمنظوره است که دسترسی به تنظیمات مانند صدا، زوم، نور پس‌زمینه و پیمایش را آسان‌تر می‌کند. کابل USB Type-C قابل جدا شدن، بازی بدون دردسر و قابلیت حمل بهتری را فراهم می‌آورد. سری K70 CORE TKL برای گیمرهایی که به دنبال تعادل کامل بین عملکرد و تایپ در یک قاب مرتب هستند، انتخابی ایده‌آل است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا