موبایل و تبلت

اسپاتیفای حالا می تواند به طور خودکار یک لیست پخش برای حالت هواپیما ایجاد کند

به دنبال راه‌اندازی لیست‌های پخش هوش مصنوعی در آمریکا، اسپاتیفای قابلیت جدیدی را برای دسترسی به موسیقی حتی زمانی که اینترنت قطع است، اضافه می‌کند. ویژگی جدید، پشتیبان‌گیری آفلاین، برای دستگاه‌های iOS و اندروید به صورت خودکار لیست پخشی از آهنگ‌هایی که در صف یا اخیراً پخش شده‌اند، ایجاد می‌کند تا در مواقعی مانند پروازها یا زمان‌هایی که خارج از شبکه هستید، قابل استفاده باشد.

این ویژگی تنها برای کاربران Premium فعال است و به عنوان مکملی برای حالت آفلاین موجود Spotify که امکان بارگیری آهنگ‌ها را فراهم می‌کند، عمل می‌کند. در حالی که لیست پخش پشتیبان‌گیری آفلاین نیاز به دانلود دستی ندارد و به عنوان یک راهکار آماده‌سازی با کمترین برنامه‌ریزی عمل می‌کند. اسپاتیفای اعلام کرده که لیست پخش به مرور زمان “تکامل می‌یابد” و با گوش دادن مداوم، به عادات شما واقف می‌شود. این لیست شامل آهنگ‌هایی نیز می‌شود که پیش‌تر در حافظه کش دستگاه شما ذخیره شده‌اند.

زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید، لیست پخش پشتیبان‌گیری آفلاین به طور خودکار در صفحه اصلی شما نمایان می‌شود. پس از آن، می‌توانید آهنگ‌ها را بر اساس هنرمند، ژانر یا حال و هوای مورد نظرتان فیلتر و مرتب سازی کنید. Spotify همچنین امکان افزودن لیست پخش به کتابخانه شما را برای دسترسی آسان‌تر فراهم می‌کند.

برای استفاده از این ویژگی، باید آن را از طریق تنظیمات برنامه Spotify، در بخش ذخیره داده و آفلاین یا ذخیره سازی، به صورت دستی فعال کنید. با روشن کردن گزینه «گوش دادن آفلاین»، پشتیبان‌گیری آفلاین فعال می‌شود. این ویژگی اکنون برای کاربران Spotify Premium در سراسر جهان قابل دسترس است. (لازم است که اخیراً به حداقل پنج آهنگ گوش داده باشید.) اگر پس از فعال‌سازی و قطع اتصال اینترنت، لیست پخش را نمی‌بینید، Spotify توصیه می‌کند که برنامه خود را به‌روزرسانی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا