موبایل و تبلت

سامسونگ رابط One UI 7 بر پایه اندروید 15 را سال آینده منتشر می کند

گوگل به تازگی اندروید 15 را در پروژه متن‌باز اندروید منتشر کرده و انتظار می‌رود که در 15 اکتبر، به‌روزرسانی‌ها را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل خود آغاز نماید. این شرکت کره‌ای در سال‌های اخیر با انتشار به‌روزرسانی‌های اصلی در میان سریع‌ترین‌ها بوده است.

ما اکنون می‌دانیم که اگر منتظر هستید، خبر خوبی نیست. بر اساس سخنرانی اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ، One UI 7 فقط همزمان با عرضه سری گلکسی S25 (که احتمالاً در ژانویه خواهد بود) منتشر خواهد شد. به‌روزرسانی دستگاه‌های قدیمی‌تر بلافاصله پس از آن آغاز خواهد شد. با این حال، پیش‌نمایش بتای One UI 7 امسال منتشر خواهد شد. جزئیات کامل در ویدیوی یویتوب آمده است.

این بازه زمانی نسبت به آنچه سامسونگ در سال‌های گذشته به ما عادت داده، بسیار با تأخیر است، بنابراین صبر زیادی لازم است. از سوی دیگر، این شرکت وعده داده که طراحی کاملاً جدیدی با One UI 7 ارائه خواهد داد که بر سادگی، تأثیرگذاری و احساس‌برانگیزی تمرکز دارد. جزئیات محکم‌تری که وجود دارد این است که شبکه صفحه اصلی به نوعی دوباره طراحی خواهد شد. همچنین، اگر بین خطوط را به درستی بخوانیم، ممکن است کمتر قابل تنظیم باشد، زیرا Good Lock به عنوان گزینه‌ای برای کسانی که می‌خواهند به شدت سفارشی‌سازی کنند، ارائه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا