آموزش

نحوه استفاده از قابلیت جدید Cash Tap to Cash اپل در iOS 18

کاربران آیفون و اپل واچ که پرداخت با Apple Cash را به سایر برنامه‌ها مانند Venmo ترجیح می‌دهند، حالا می‌توانند با استفاده از Tap to Cash به صورت حضوری پول ارسال یا دریافت کنند. تمام تراکنش‌های انجام شده با این روش خصوصی هستند و شماره تلفن و ایمیل شما با طرف دیگر به اشتراک گذاشته نمی‌شود. در ادامه می‌بینیم چطور می‌توانید از Tap to Cash استفاده کنید.

الزامات

برای بهره‌گیری از Tap to Cash، هر دو طرف باید آیفونی با نسخه iOS 18 به‌روزرسانی شده یا اپل واچ با watchOS 11 داشته باشند. البته، پیش از این باید حساب Apple Cash تأیید شده‌ای را راه‌اندازی کرده باشید. استفاده از داده‌های تلفن همراه نیز در صورت عدم اتصال به Wi-Fi مناسب است. به یاد داشته باشید که تنها می‌توانید حداکثر 2000 دلار در هر دوره هفت روزه ارسال یا دریافت کنید.

مبلغ ارسالی می‌تواند از 1 دلار شروع شده و تا 2000 دلار افزایش یابد. این محدودیت‌ها مختص Tap to Cash بوده و در صورت نیاز به پرداخت‌های بیشتر، باید از طریق پیام‌ها اقدام نمایید. Apple Cash فعلاً تنها در آمریکا قابل دسترسی است. افرادی که در خارج از آمریاک هستند، باید از روش‌های پرداخت دیگری استفاده کنند. Venmo نیز محدود به آمریکا است.

در آیفون خود، اپلیکیشن Wallet را باز کنید و به جستجوی کارت Apple Cash خود بپردازید. توجه داشته باشید که نمی‌توانید با دوبار فشار دادن دکمه کناری آیفون برای ورود به Apple Pay این کار را انجام دهید – باید قفل گوشی خود را باز کرده و اپلیکیشن Wallet را به طور مستقیم باز کنید. گزینه “Send or Request” را انتخاب کرده و سپس روی “Tap to Cash” ضربه بزنید.

پس از آن، می‌توانید مبلغ دلخواه را برای ارسال به گیرنده وارد کنید و یادداشتی اضافه کنید که دلیل یا موضوع پرداخت را توضیح می‌دهد. برای ادامه، روی دکمه “Next” بزنید. حالا باید دوبار روی دکمه کناری فشار دهید تا پرداخت خود را تأیید کنید و اطمینان حاصل کنید که به گیرنده پرداخت می‌کنید. پس از آن، آیفون خود را نگه دارید تا بخش بالایی آن به دستگاه آیفون یا اپل واچ گیرنده نزدیک شود.

تأیید کنید که تراکنش انجام شده و در صورت نیاز می‌توانید تراکنش دیگری انجام دهید. برای بررسی تراکنش، اپلیکیشن Wallet را باز کرده و روی کارت Apple Cash خود ضربه بزنید. تراکنش باید در بخش “آخرین تراکنش‌ها” نمایش داده شود و نماد “Tap to Cash” در کنار آن قرار داشته باشد.

این روش مشابه استفاده از “Tap to Cash” در آیفون است. اول باید کیف پول خود را باز کنید، سپس روی کارت Apple Cash خود ضربه بزنید و “Tap to Cash” را انتخاب نمایید. مبلغ مورد نظر برای انتقال را وارد کرده و با ضربه زدن بر روی “Next” ادامه دهید. برای آغاز تراکنش، دوبار بر روی دکمه کناری کلیک کنید. پیش از تأیید پرداخت، اپل واچ خود را نزدیک اپل واچ یا آیفون گیرنده قرار دهید. همچنین می‌توانید آخرین تراکنش‌های خود را با باز کردن کیف پول، ضربه زدن بر روی کارت و انتخاب تراکنش مورد نظر مشاهده کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات via Tap to Cash ثبت شده‌اند یا خیر.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا