موبایل و تبلت

انتشار پیش نمایش Nothing OS 3.0 با قابلیت های جدید و بهبودهای فراوان

ناتینگ امروز به طور رسمی بتای باز را برای Nothing OS 3.0 بر اساس اندروید 15 راه اندازی کرد. کاربران Phone (2a) می‌توانند فوراً به بتا بپیوندند، در حالی که بتای آن در ماه نوامبر برای Phone (2) در دسترس خواهد بود. در دسامبر، برنامه برای Phone (1)، Phone (2a) Plus و CMF Phone 1 باز می‌شود.

اگرچه این شرکت جزئیاتی درباره به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌ها ارائه نکرده، به نظر می‌رسد میشال رحمان نگاهی اولیه به Nothing OS 3.0 داشته است. بر اساس یافته‌های او، به نظر می‌رسد که سیستم‌عامل جدید در کنار سازماندهی هوشمندتر برنامه‌ها، و چندین ویژگی بهبود یافته، تغییرات اساسی در رابط کاربری به همراه دارد. یکی از قابل توجه‌ترین تغییرات در Nothing OS 3.0، رابط کاربری به‌روز شده است.

بخش اعلان و تنظیمات سریع تغییرات بصری دریافت کرده و زیبایی‌شناسی دقیق‌تر و پویاتری را اتخاذ کرده است. در حالی که حس آشنای اندروید را حفظ کرده، Nothing زبان طراحی منحصربه‌فرد خود را برای ایجاد تجربه‌ای منسجم و از نظر بصری دلپذیر ایجاد کرده است. کاشی‌های تنظیمات سریع به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابلیت تغییر اندازه داشته باشند، که امکان سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیری بیشتری را فراهم می‌کند.

برنامه تنظیمات نیز برای بهبود ناوبری و دسترسی مجدد سازماندهی شده است. ویژگی‌های کلیدی در بخش‌های مجزا دسته‌بندی شده‌اند که یافتن تنظیمات مورد نظر را آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، Nothing ویژگی‌های جدیدی مانند بخش اختصاصی «ویژگی‌های ویژه» را معرفی کرده است که شامل گزینه‌هایی برای ژست‌ها، تقویت‌کننده رم و حالت بازی است.

گزینه‌های سفارشی‌سازی نیز گسترش یافته است. کاربران اکنون می‌توانند فونت سیستم را تغییر دهند، صفحه قفل را با انعطاف بیشتری سفارشی کنند و حتی از سازماندهی کشوی برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی استفاده کنند. Smart App Drawer از هوش مصنوعی برای دسته‌بندی برنامه‌ها بر اساس استفاده برای تجربه‌ای بصری‌تر و شخصی‌تر استفاده می‌کند.

علاوه بر این، نمای پاپ‌آپ، که به باز کردن برنامه‌ها در یک پنجره شناور در گوشی‌های Nothing اجازه می‌دهد، اکنون دکمه‌هایی در بالا برای کوچک کردن تب یا بستن آن دارد. از آنجا که Nothing OS 3.0 بر پایه اندروید 15 ساخته شده، به طور طبیعی شامل چندین ویژگی جدیدی است که توسط گوگل معرفی شده‌اند. این ویژگی‌ها شامل قابلیت آرشیو کردن برنامه‌ها برای آزادسازی فضا، تنظیم کنتراست رنگ برای دسترسی بهتر، اجرای عیب‌یابی اولیه دستگاه، و تنظیم صفحه علاقه‌مندی‌های Google Home به عنوان محافظ صفحه می‌باشد.

علاوه بر این، Nothing OS 3.0 دارای میانبر اختصاصی برای دسترسی سریع به تنظیمات سفارشی‌سازی صفحه قفل، پشتیبانی از به اشتراک‌گذاری بخشی از صفحه در حین ضبط یا ارسال محتوا، و پشتیبانی بومی برای کلیدهای عبور می‌باشد. این به‌روزرسانی همچنین شامل تغییرات جزئی متعددی است، از جمله کارت «جاری» در انتخابگر تصویر زمینه که تصویر زمینه فعلی کاربر را نمایش می‌دهد و با لمس آن، ویرایشگر کاغذ دیواری باز می‌شود. همچنین، توجه داشته باشید که این تنها اولین نسخه بتا است و احتمال دارد که ویژگی‌های بیشتری در نسخه‌های آتی اضافه شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا