گوناگون

نینتندو از یک ساعت زنگ دار تعاملی رونمایی کرد

در حالی که صنعت بازی های ویدیویی همچنان منتظر است تا نینتندو به طور رسمی کنسول سوییچ 2 را معرفی کند، این شرکت تصمیم گرفته است محصول سخت افزاری جدیدی را معرفی و عرضه کند. با این حال، این یک کنسول یا حتی یک کنترلر نیست، بلکه یک ساعت زنگ دار است.

امروز، این شرکت از ساعت صوتی Nintendo Alarm رونمایی کرد. با این حال، این یک ساعت زنگ دار ساده نیست. این یک دستگاه تعاملی است که ساعتش می‌تواند شما را صبح با صداهای بسیاری از بازی‌های نینتندو، مانند سکه‌های Super Mario Odyssey یا موسیقی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، از خواب بیدار کند. صفحه ساعت زنگ دار نیز انیمیشن هایی از آن بازی ها را به شما نشان می دهد.

با این حال، نینتندو می گوید که این ساعت زنگ دار می تواند حرکات بدن شما را با حسگر حرکت در حالی که در رختخواب هستید تشخیص دهد و صداهای زنگ را بر اساس آن تنظیم کند. وقتی واقعاً از روی تخت بلند می شوید، زنگ هشدار آخرین هیاهوی موسیقی را ایجاد می کند. اگر ساعت را به اینترنت وصل کنید، در آینده آلارم‌های اضافی بر اساس سایر بازی‌های نینتندو، از جمله Animal Crossing و غیره دریافت می‌کند.

علاوه بر آلارم‌ها، ساعت صوتی نینتندو آلارمو همچنین می‌تواند صداهایی ایجاد کند که به شما کمک می‌کند در پایان روز بخوابید. حتی می تواند سوابق خواب شما را روی صفحه نمایش خود نشان دهد. همچنین گزینه‌هایی برای زنگ برای ایجاد صدای زنگ در هر ساعت وجود دارد که صفحه نمایش شخصیت‌های متحرک بازی نینتندو را نشان می‌دهد. در حال حاضر، این دستگاه فقط برای اعضای پولی Switch Online در ایالات متحده و کانادا در دسترس است. آن‌ها می‌توانند ساعت Nintendo Sound Clock Alarmo را با قیمت 99.99 دلار در فروشگاه آنلاین نینتندو خریداری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا