صوتی و تصویری

معرفی پروژکتور هایسنس C2 Ultra با کیفیت 4K

هایسنس اخیراً جدیدترین و پیشرفته‌ترین پروژکتور لیزری سه‌رنگ خود، 4K Laser Smart Mini Projector C2 Ultra را معرفی کرده که به‌طور ویژه برای بازیکنان ایکس‌باکس طراحی شده است. این پروژکتور جدید با قابلیت نمایش تصاویری بزرگ از 65 تا 300 اینچ، یک تجربه فراگیر را ارائه می‌دهد که برای بازی و شب‌های سینمایی عالی است.

C2 Ultra با حالت تأخیر پایین خودکار، فناوری MEMC و حالت بازی، یک گیم‌پلی بسیار روان و بدون تأخیر یا پرش تصویر را فراهم می‌کند. این پروژکتور از نرخ تازه‌سازی تا 240 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند و تصاویری شفاف و بدون تاری را ارائه می‌دهد که به بازی‌ها حیات می‌بخشد. C2 Ultra در زمینه کیفیت تصویر نیز برجسته است و 110 درصد طیف رنگی BT.2020 به همراه 3000 انسی لومن و گواهینامه‌هایی مانند IMAX Enhanced و Dolby Vision را ارائه می‌دهد.

این به این معناست که شما می‌توانید از رنگ‌های زنده، تصاویر روشن و بدون نور آبی مضر لذت ببرید و یک تجربه سینمایی را تجربه کنید. این پروژکتور حتی برای استفاده در اتاق‌های با نور مناسب طراحی شده است تا یک تجربه سینمای خانگی خیره‌کننده ایجاد کند. تنظیم آن آسان است، چه بخواهید روی دیوار، سقف یا زمین نصبش کنید. طراحی گیمبال و زوم اپتیکال پروژکتور، نصب چندمنظوره را ممکن می‌سازد.

علاوه بر این، با پشتیبانی از بازی با صفحه نمایش تقسیم‌شده، می‌توانید هر اتاقی را به مکانی ایده‌آل برای سرگرمی گروهی تبدیل کنید. در بخش صوتی، C2 Ultra ناامیدتان نمی‌کند. با یک ساب‌ووفر داخلی و سیستم صوتی 2.1 کاناله JBL، باس قدرتمند و صدای فراگیر سه‌بعدی را به لطف فناوری DTS مجازی ارائه می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا