کنسول و بازی

بازی Tomb Raider IV-VI Remastered در تاریخ 26 بهمن منتشر می شود

زمان آن رسیده است که گرد و خاک را از روی تپانچه‌ها بزدایید، چرا که نسخه‌های ریمستر شده Tomb Raider IV-VI در تاریخ 14 فوریه 2025 (برابر با 26 بهمن 1403) برای پلی استیشن 4 و 5 منتشر خواهند شد. چه روشی بهتر از گذراندن روز ولنتاین با کاوش در غارها و به دست آوردن گنجینه‌ها وجود دارد؟

این ریمستر دارای جلوه‌های بصری به‌روز شده هستند، اما شما همچنان می‌توانید برای تجربه‌ی حس نوستالژی، به گرافیک‌های کلاسیک بازگردید. همین امر در مورد کنترل‌ها نیز صدق می‌کند. کنترل‌های مدرنی وجود دارند که از ویژگی‌های جدیدتر الهام گرفته‌اند، اما امکان بازگشت به ورودی‌های سنتی نیز فراهم است.

این مجموعه شامل بیش از 150 تروفی است که به لحظات کلیدی سری ادای احترام می‌کند. حالت عکس، که از نسخه‌های Tomb Raider I-III Remastered، بازگشته و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا لحظات محبوب و زیبایی‌های محیط‌های بازسازی شده را با جامعه به اشتراک بگذارند. لازم به ذکر است که هیچ‌یک از سه بازی موجود در این مجموعه به‌عنوان دنباله‌های شماره‌دار شناخته نشده‌اند.

بازسازی‌ها شامل Tomb Raider: The Last Revelation، Tomb Raider: Chronicles و Tomb Raider: The Angel of Darkness می‌باشند. Crystal Dynamics و Eidos مسئولیت این ریمستر را بر عهده دارند، بنابراین می‌توان اطمینان داشت که کیفیت بالایی خواهند داشت. این همان تیمی است که پیش‌تر نسخه‌های بازسازی شده‌ی Tomb Raider I-III را تولید کرده که با استقبال خوبی روبرو شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا