موبایل و تبلت

اپل آیپد مینی 7 با پشتیبانی از Apple Intelligence معرفی شد

با نسل هفتم آیپد مینی اپل آشنا شوید؛ این تبلت جدید که بیش از سه سال پس از نسخه پیشین خود عرضه شده، تراشه‌ای سریع‌تر به نام A17 Pro را به خود اضافه کرده که پیشتر در آیفون 15 پرو به کار رفته بود. این تراشه با پشتیبانی از Apple Intelligence، فضای ذخیره‌سازی پایه‌ای بیشتر و همچنین پشتیبانی از Apple Pencil Pro همراه است.

آیپد مینی 7 همان صفحه نمایش 8.3 اینچی مدل قبلی را با وضوح 2266 در 1488 پیکسل و تراکم پیکسلی 326ppi داراست. متأسفانه، همچنان نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی پایینی دارد و به نظر می‌رسد که صفحه نمایش مشابه نمونه قبلی باقی مانده است. ابعاد دستگاه نیز تغییری نکرده است. دوربین جلویی همچنان در حالت پرتره است، که برای اندازه‌ای مانند این دستگاه منطقی به نظر می‌رسد، و هر دو دوربین جلو و عقب نسبت به آیپد مینی نسل قبلی بدون تغییر باقی مانده‌اند.

این به‌روزرسانی، بدون هیچ ارتقاء طراحی قابل توجهی، بیشتر متمرکز بر بهبودهای داخلی است. تراشه A17 پرو، امکان استفاده از قابلیت‌های هوشمند اپل مانند سیری پیشرفته‌تر، ابزارهای نوشتاری، Image Playground و Genmoji را به تبلت جدید می‌بخشد. همچنین، این مدل دارای حافظه رم بیشتری است و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در مدل پایه دارد که دو برابر مدل 2021 است و برای اولین بار، گزینه‌ای با ظرفیت ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی نیز ارائه می‌دهد. آیپد مینی جدید از تاریخ 23 اکتبر به بازار عرضه می‌شود و قیمت آن از 499 دلار برای مدل با ظرفیت ذخیره‌سازی 128 گیگابایت آغاز می‌گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا