صوتی و تصویری

با پروژکتور بنکیو GP520 4K آشنا شوید

بنکیو امروز GP520، یک پروژکتور سرگرمی خانگی 4K همه‌کاره که به خصوص برای فضاهای مدرن زندگی طراحی شده را معرفی کرد. GP520 برای خانواده‌های جوان که به دنبال زمان با کیفیت برای گذراندن با هم هستند، ایده‌آل است و تجربه سینمای خانگی نتفلیکس و Google TV را با کیفیت تصویر HDR 2600 ANSI-lumen برتر و فناوری تطبیقی محیطی ارائه می‌دهد.

این فناوری به همراه راه‌اندازی خودکار هوشمند، تماشایی خیره‌کننده را بدون توجه به رنگ دیوار، شرایط نوری یا چیدمان اتاق فراهم می‌کند. حالت سینمای خودکار GP520 با استفاده از تشخیص محیطی هوشمند برای تنظیم تنظیمات تصویر به صورت زنده، تجربه‌ای برتر نسبت به سایر پروژکتورهای خانگی ارائه می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که عملکرد رنگی در هر رنگ دیوار، شرایط نوری و فاصله نمایشی، استثنایی باشد.

پروژکتور GP520 با سه پایه سه سوراخ و نصب همه‌جانبه برای جلو، کناری، معکوس، رو به بالا و سقفی، انعطاف‌پذیری بی‌نظیری در نصب در هر محیطی را ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین مجهز به فناوری‌های نصب هوشمند شامل فوکوس خودکار، کیستون، چرخش خودکار دو بعدی، دوری از موانع، تطابق صفحه نمایش، تغییر مکان تصویر و زوم دیجیتال است که نمایش سریع، آسان و دقیق را در هر تنظیمی ممکن می‌سازد.

GP520 با وضوح 4K UHD، روشنایی LED 2600 ANSI-lumen و پوشش 98 درصدی طیف رنگ Rec. 709، کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. با تنظیمات اختصاصی CinematicColor و فناوری HDR-PRO بنکیو، GP520 عملکرد رنگ و وضوح استثنایی را برای تجربیات سینمایی واقعی در نمایشگرهای بزرگ تا 180 اینچ همراه با صدای سینمایی قدرتمند 12 واتی با بلوتوث 5.2 برای اتصال به بلندگوهای خارجی و هدفون فراهم می‌کند.

با Google TV داخلی و دسترسی آسان به سرویس‌های استریم 4K مانند نتفلیکس و دیزنی پلاس، GP520 از ویژگی‌های HDMI 2.1 مانند حالت تأخیر کم خودکار (ALLM) برای بازی‌های روان و eARC برای بهبود کیفیت صدا پشتیبانی می‌کند. GP520 را به یک مرکز سرگرمی کامل تبدیل می‌کند که به خانواده‌ها امکان می‌دهد از تماشای باکس‌آفیس یا رویدادهای ورزشی مورد علاقه‌شان لذت ببرند و در هر محیطی به بازی‌های جمعی بپردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا