فناوری

DJI Air 3S یک پهپاد همه کاره با نور کم است

DJI Air 3S، پهپاد جدید میان‌رده‌ای از DJI است که نسبت به مدل Air 3 دارای ویژگی‌های بهبود یافته قابل توجهی است. این بهبودها شامل کیفیت تصویر بهتر در شرایط نور کم و سیستم اجتناب از موانع در شب می‌باشد تا از بازگشت ایمن پهپاد به خانه اطمینان حاصل شود. این ویژگی‌ها بسیار امیدوارکننده هستند، به ویژه از آنجا که مدل Air 3 در سال گذشته در شرایط نور کم عملکرد خوبی داشته است.

DJI Air 3S با مجموعه‌ای گسترده از حسگرها برای تشخیص موانع در شب مجهز شده، که شامل LiDAR جلو، سنسورهای زمان پرواز مادون قرمز پایین، و در کل شش حسگر بینایی است، (با دو تا در هر یک از جلو، عقب و پایین). Air 3S همچنین دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی بهبود یافته 1 اینچی با لنز 24 میلی‌متری در دوربین اصلی، به همراه یک سنسور 48 مگاپیکسلی 1/1.3 اینچی با لنز 70 میلی‌متری (با قابلیت زوم 3 برابر) است که هر دو تا 14 استاپ محدوده دینامیکی را فراهم می‌کنند. ویدیوهای 10 بیتی می‌توانند با ISO بهبود یافته در H.265 رمزگذاری شوند.

دوربین اصلی قادر به ضبط ویدیوهای 4K/60fps HDR و 4K/120fps است. بر اساس اظهارات DJI، اندازه فایل‌های ضبط شده نسبت به Air 3 بیش از 30 درصد کوچک‌تر است. Air 3S با 42 گیگابایت حافظه داخلی و امکان افزایش حافظه با کارت microSD عرضه می‌شود، تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید تمام فیلم‌های خود را در طول حداکثر 45 دقیقه پرواز ضبط کنید. سپس می‌توانید فایل‌ها را بدون نیاز به روشن کردن پهپاد، از طریق بی‌سیم به تلفن یا با کابل USB-C به لپ‌تاپ منتقل کنید.

جدیدترین پهپاد DJI با امکانات پیشرفته عکاسی هوشمند مانند ActiveTrack 360 برای ردیابی خودکار سوژه‌ها عرضه می‌شود. Air 3S می‌تواند سوژه را حتی در حین پرواز دستی یا هنگام حرکت به لبه‌های کادر، متمرکز نگه دارد، که این امکان را به خلبان می‌دهد تا بر ترکیب‌بندی و کنترل دوربین تمرکز کند. همچنین، هر دو دوربین از حالت پانورامای DJI پشتیبانی می‌کنند که اجازه می‌دهد چندین تصویر را با یک موضوع یا ناحیه انتخابی به صورت دستی ترکیب کنید. DJI Air 3S از امروز در سایت شرکت و در انواع مختلف کیت‌ها موجود است. قیمت‌ها از 1099 دلار / 959 پوند / 1099 یورو برای مدل پایه که شامل یک کنترلر DJI RC-N3 بوده، آغاز می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا