هوش مصنوعی

Galaxy AI حالا می‌تواند از هر ویدیویی کلیپ‌های آهسته بسازد

چند هفته پیش، سامسونگ ویژگی‌های Galaxy AI را برای افزایش بهره‌وری معرفی کرد. حالا، این شرکت تمرکز خود را بر جنبه‌های سرگرمی هوش مصنوعی قرار داده و روش‌هایی برای بهبود عکس‌ها و ویدیوهای تعطیلات پیش از اشتراک‌گذاری با دوستان ارائه می‌دهد. Galaxy AI در دستگاه‌های پرچمدار گلکسی قابل دسترس است، اما تمرکز اصلی سامسونگ بر روی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 است.

آیا تابه‌حال به ویدیویی که ضبط کرده‌اید نگاه کرده‌اید و فکر کرده‌اید که “این در اسلوموشن خواهد بود”؟ شاید نتوانید زمان را به عقب برگردانید و آن لحظه را دوباره ضبط کنید، اما می‌توانید از ویژگی Instant Slow-Mo در گالری سامسونگ استفاده کنید تا با تغییر نرخ فریم توسط هوش مصنوعی، یک کلیپ آهسته از هر ویدیویی بسازید.

gif of [Unfolding Galaxy AI] How the Galaxy Z Fold6 and Flip6 Awaken Your Inner Creator

برای مشاهده پیش‌نمایش فوری، کافی است ویدیو را در گالری پخش کرده، سپس با ضربه زدن و نگه داشتن، کلیپ آهسته آماده اشتراک‌گذاری خواهد بود. با استفاده از هوش مصنوعی در Portrait Studio، می‌توانید پرتره خود را ریمیکس کنید. انتخاب سبک‌های متنوعی مانند شخصیت‌های کمیک، کارتون سه‌بعدی، نقاشی آبرنگ یا طرح‌های دیگر برای هر عکس ممکن است و با چند ضربه، پرتره تغییر می‌کند. استودیو پرتره در بخش Photo Assist برنامه گالری قابل مشاهده است.

به جای تغییر کل عکس، می‌توانید از ویژگی Sketch to Image استفاده کنید که قادر است تصاویر را از یک طرح ابتدایی ایجاد یا بخش‌هایی از تصویر موجود را تغییر دهد. همچنین می‌توانید از سبک‌های مختلف برای تبدیل طرح‌های خشن به تصاویر دقیق استفاده کنید. اگر این ویژگی‌ها برایتان جذاب است، شاید بخواهید همین حالا آن‌ها را امتحان کنید، زیرا سامسونگ ممکن است در سال 2025 برای استفاده از ویژگی‌های گلکسی AI هزینه‌ای دریافت کند (هنوز مشخص نیست که کدام ویژگی‌ها شامل هزینه خواهند بود). One UI 7 قرار است ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری داشته باشد، اما با تاخیر روبرو شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا