نرم افزار و اینترنت

آپدیت اندروید 15 برای اینستاگرام مشکل ایجاد کرد

گوگل سرانجام به‌روزرسانی اندروید 15 را برای دستگاه‌های سری پیکسل منتشر کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این آخرین نسخه از اندروید ممکن است برای برخی از اپلیکیشن ها، مانند اینستاگرام، مشکلاتی ایجاد کند. بر اساس گزارش یک کاربر در Redditor، به‌روزرسانی جدید ممکن است باعث بروز مشکل در اجرای برنامه اینستاگرام شود. این کاربر می‌گوید که به‌روزرسانی اندروید 15 باعث می‌شود که برنامه هنگ کند یا از کار بیفتد.

کاربری با نام کاربری “Iamnotindanger” در گوشی پیکسل 9 خود، ادعا می‌کند که نمی‌توانست بین استوری ها در برنامه حرکت دهد. این تنها یک مورد انفرادی نیست، زیرا کاربر دیگری با نام “TheNewtBeGaming” نیز با مشکل مشابهی روبرو شده که در آن ویژگی‌های اصلی اینستاگرام واکنش نشان نمی‌دهند. استوری‌های اینستاگرام در حال مسدود شدن هستند و ورودی‌های سوایپ را فلج می‌کنند. به همین ترتیب، کاربران دیگری از Reddit وجود داشتند که هنگام استفاده از برنامه اینستاگرام با همین مشکل روبرو شدند.

در حال حاضر بهترین اقدام ارسال گزارش به اینستاگرام است. همچنین می‌توانید امتحان کنید و بررسی کنید که آیا اینستاگرام شما به‌روز است، زیرا نسخه‌های قدیمی‌تر ممکن است به درستی از نسخه جدید اندروید پشتیبانی نکنند. به خاطر داشته باشید، توصیه می شود برنامه های موجود در گوشی هوشمند خود را به روز نگه دارید. این تضمین می‌کند که هیچ مشکلی با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار جدیدتر وجود ندارد و همچنین گاهی اوقات به‌روزرسانی‌های امنیتی مهمی را ارائه می‌دهد.

در اخبار مرتبط، موتورولا اخیرا نقشه راه رسمی برای عرضه اندروید 15 خود را به اشتراک گذاشته، اگرچه این لیست به طور عجیبی گوشی های هوشمند عرضه شده در سال 2024 را حذف می کند. در همین حال، ویوو پوسته سفارشی OriginOS 5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 را معرفی کرد و لیست دستگاه های پشتیبانی شده را نیز دریافت خواهید کرد. حتی یک مدل از گلکسی اس 25 اولترا هفته گذشته ظاهر شد و دستگاه پرچمدار آینده را که روی پوسته سفارشی One UI 7 اجرا می شود، به نمایش گذاشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا