موبایل و تبلت

آپدیت جدید پیکسل شامل محافظت در برابر سرقت با هوش مصنوعی است

گوگل در حال عرضه مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها برای ساعت‌های هوشمند، گوشی‌ها و تبلت‌های پیکسل است. بسیاری از این دستگاه‌ها ویژگی‌های جدیدی مانند Night Sight برای اینستاگرام را دریافت می‌کنند، که در تمام دستگاه‌های پیکسل 6 به بالا و همچنین در تلفن‌های سری A موجود است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا مستقیماً در اینستاگرام عکس‌هایی بگیرند بدون اینکه نگران تاریکی تصاویر باشند.

برای کسانی که مایلند در کنسرت‌ها یا مهمانی‌ها بدون نگرانی از خاموش شدن فلاش، عکس بگیرند، این ویژگی ایده‌آل است. به‌روزرسانی‌های دیگر برای پیکسل 6 و دستگاه‌های جدیدتر شامل عکاسی نجومی از طریق Night Sight و ویژگی‌های محافظتی در برابر سرقت می‌شود. محافظت در برابر سرقت، که اکنون در سطح جهانی در دسترس است، یکی از جامع‌ترین به‌روزرسانی‌ها به شمار می‌رود و برای تمام دستگاه‌های اندروید 10 به بالا (که امروز اندروید 15 منتشر شده است) – نه تنها برای دستگاه‌های پیکسل – در دسترس است.

در اواخر سال جاری، گوگل قابلیت Google Identity Check را عرضه می‌کند که برای دسترسی به عملیات‌هایی نظیر تغییر پین و غیرفعال‌سازی محافظت در برابر سرقت، نیازمند تأیید هویت بیومتریک است. این ویژگی جدید شامل ابزارهایی مانند قفل هوشمند ضد سرقت است که با استفاده از یادگیری ماشینی داخل دستگاه، تلاش‌های احتمالی برای سرقت را شناسایی کرده و در صورت تشخیص، به صورت خودکار دستگاه را قفل می‌کند.

ویژگی‌های اضافی شامل Remote Lock می‌شود که امکان مهر و موم کردن دستگاه با استفاده از یک شماره تلفن تأیید شده و قفل کردن دستگاه در حالت آفلاین را به شما می‌دهد. می‌توانید مروری بر محافظت در برابر سرقت را در صفحه یوتیوب اندروید مشاهده کنید. گوگل آخرین مجموعه‌اش را در ماه آگوست منتشر کرده است: پیکسل 9، پیکسل 9 پرو ایکس ال، و پیکسل 9 پرو، که دارای برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد هستند.

از جمله این ویژگی‌ها، برنامه افزودنی Gemini برای اسکرین‌شات‌ها است که امکان دسترسی به تصاویر دقیق مورد نظر با استفاده از دستور “Hey Google” را فراهم می‌آورد. همچنین، اکنون می‌توانید برای گرفتن تصاویر و ویدیوهای بهبود یافته زیر آب، از قاب ضد آب استفاده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا