هوش مصنوعی

امکان سفارشی سازی مرورهای صوتی پادکست‌ها در NotebookLM فراهم شد

گوگل اکنون با NotebookLM امکان سفارشی‌سازی مرورهای صوتی پادکست‌ها را فراهم کرده است. شما می‌توانید قبل از شروع بحث در برنامه یادداشت‌برداری، دستورالعمل‌هایی را به میزبان‌های هوش مصنوعی خود بدهید تا بر روی موضوعات مورد نظرتان تمرکز کنند و حتی بحث‌ها را برای مخاطبان متفاوتی تنظیم نمایید.

گوگل در ماه گذشته، ویژگی Audio Overviews در NotebookLM را با دو میزبان هوش مصنوعی معرفی کرد که بحثی پویا درباره تحقیقات شما ارائه می‌دهند. این شرکت تأکید می‌کند که مرورهای صوتی به معنای “نمای کلی یا بی‌طرفانه یک موضوع” نیستند و “تنها بازتابی از منابع بارگذاری شده و دستورالعمل‌های ارائه شده توسط شما هستند.”

برای سفارشی‌سازی گفتگو، یک نوت‌بوک را در NotebookLM باز کنید، “Notebook guide” را انتخاب نمایید و سپس به بخش “Deep dive conversation” بروید. در آنجا، روی گزینه “Customize” کلیک کرده و دستورالعمل‌های مورد نظر خود را برای میزبان‌های هوش مصنوعی وارد کنید. پس از آن، NotebookLM بر اساس دستورالعمل‌های ارائه شده توسط شما، یک مکالمه ایجاد خواهد کرد.

همچنین، گوگل اخیراً برچسب “تجربی” را از NotebookLM حذف کرده و قابلیت گوش دادن پس‌زمینه به Audio Overviews را معرفی نموده است که امکان گوش دادن به بحث‌های میزبان‌های هوش مصنوعی را در حین کار با سایر قسمت‌های برنامه فراهم می‌آورد. گوگل در ماه گذشته، قابلیتی را نیز به NotebookLM افزود تا با استفاده از رونویسی، ویدیوهای یوتیوب را به‌طور عمیق‌تری تحلیل کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا