نرم افزار و اینترنت

حالا می توانید آهنگ ها را مستقیم از پست های اینستاگرام به اسپاتیفای بیفزایید

در دنیای امروز، ویدیوهای کوتاه بسیار محبوب شده‌اند و کشف آهنگ‌ها و هنرمندان جدید از طریق برنامه‌هایی مانند تیک تاک و اینستاگرام چیز عجیبی نیست. براساس گزارش 9to5Mac، اینستاگرام به تازگی ادغامی با اسپاتیفای را آغاز کرده که به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌هایی که از پست‌ها و ریلز می‌شنوند را مستقیماً به لیست پخش خود در اسپتایفای اضافه کنند.

اگر پست اینستاگرامی از آهنگی استفاده کند و لینک آن در پایین صفحه قرار داده شده باشد، با ضربه زدن روی نام آهنگ می‌توانید به صفحه پیش‌نمایش صوتی آن بروید. در آنجا، دکمه‌ای جدید با نوشته Add و لوگوی اسپاتیفای در کنار اسکرابر صوتی قرار دارد. با ضربه زدن روی دکمه افزودن، آهنگ به بخش “Liked Songs” در کتابخانه اسپاتیفای شما افزوده می‌شود.

برای اولین بار که این کار را انجام می‌دهید، باید حساب کاربری اسپاتیفای خود را به اینستاگرام متصل کنید، اما پس از آن، این فرآیند به یک عملیات سریع و آسان تبدیل می‌شود. این قابلیت اکنون برای همه کاربران در سراسر جهان فعال شده است. در ماه آگوست، الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده موبایل، نوع دیگری از ادغام بین این دو برنامه را در دست توسعه داشت.

این ویژگی به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد که به صورت مداوم آهنگ‌هایی که به آنها گوش می‌دهند در اسپاتیفای را به اشتراک بگذارند، که به صورت یادداشتی در بالای تصویر پروفایلشان نمایش داده می‌شود. تیک تاک از سال گذشته امکان اضافه کردن آهنگ‌های شنیده شده از ویدیوها به کتابخانه موسیقی کاربران را داشته است. این ویژگی نه تنها با اسپاتیفای، بلکه با اپل موزیک و آمازون موزیک نیز سازگار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا