کنسول و بازی

بازی Spider-Man 2 در ماه ژانویه سال آینده به کامپیوترها می آید

بیش از یک سال است که پیتر پارکر و مایلز مورالس در بازی ماجراجویی متقاطع حماسی خود در پلی استیشن 5 سونی متحد شده‌اند. حال، آنها قصد دارند در اوایل سال آینده به پلتفرم کامپیوتر بیایند. سونی به تازگی در کامیک کان نیویورک اعلام کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 30 ژانویه 2025 برای کامپیوتر از طریق استیم و فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد.

همچنین، طرفداران برای اولین بار شاهد تریلر جدیدی از نسخه بازسازی شده برای کامپیوتر بودند. نسخه جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد که هر دو شامل ویژگی‌ها و امتیازات اضافی فراوانی برای بازیکنان رایانه‌های شخصی خواهند بود. “نسخه استاندارد” شامل بازی کامل و تمام به‌روزرسانی‌های پلی استیشن 5 از جمله 14 لباس جدید، “سطوح نهایی”، سبک‌های جدید لباس‌های سیمبیوت و حالت اکشن فیگور در حالت عکس می‌باشد.

“نسخه دیجیتال دلوکس” علاوه بر پنج لباس جدید انحصاری برای پیتر و مایلز، امکان باز کردن قفل زودهنگام کت و شلوار پیتر آراچ‌نایت، لباس Shadow-Spirit مایلز، ابزار جذب وب و ویژگی‌های اضافی برای حالت عکس را فراهم می‌آورد. Marvel’s Spider-Man 2 شامل دو شخصیت معروف از دنیای Spider-Verse (به جز استن لی) در نسخه توسعه‌یافته‌ی اپل بزرگ می‌باشد که دارای یکی از بزرگ‌ترین فهرست‌های شروران در میان تمام بازی‌های مبتنی بر کمیک‌ها است.

این دو قهرمان با دشمنانی چون Kraven، Black Cat و Scorpion مواجه می‌شوند، بدون اینکه ظاهری اغراق‌آمیز داشته باشند. البته، موردی که بیشتر طرفداران مشتاق به دیدن آن بودند، سمبیوت سم با صدای عمیق و لزج است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا