نرم افزار و اینترنت

با این ابزارها، میم های دلخواه تولید کنید

با تعداد زیادی از تولیدکننده‌های میم که هم برای موبایل و هم برای دسکتاپ موجود هستند، پیدا کردن نقطه شروع می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اما جای نگرانی نیست؛ در این مقاله بهترین پلتفرم ها برای تولید میم در دسکتاپ و موبایل را به شما نشان می دهیم.

Mematic

برنامه Mematic افزودن متن به تصاویر را بسیار ساده می‌کند و با وجود تبلیغات گاه آزاردهنده، برای خلق محتوای اصیل و قابل به اشتراک‌گذاری کافی است. این برنامه امکان افزودن حاشیه به تصاویر و حتی ساخت کلاژ در صورت تمایل به دنباله‌دار کردن میم‌ها را فراهم می‌آورد. با استفاده از Mematic، شما به مولدهای میم آماده دسترسی خواهید داشت.

می‌توانید متن‌های استاندارد بالا و پایین را که معمولاً آنلاین می‌بینید اضافه کنید، و همچنین عنوانی برای بالای تصویر با فضای سفید و زیرنویس‌های شبیه به خبرها بگذارید. در این اپلیکیشن، الهام‌گیری از میم‌های محبوبی که احتمالاً قبلاً دیده‌اید، امکان‌پذیر است. تصاویر شما با واترمارک “Made with Mematic” همراه خواهند بود که برش دادن آن ساده است. برای دانلود اپلیکیشن به گوگل پلی استور یا اپل اپ استور مراجعه کنید.

Meme Maker Pro

Meme Maker Pro یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت میم برای موبایل است. شما می‌توانید از میان تصاویر میم خالی متعدد، از جمله برخی از مشهورترین‌ها، یکی را انتخاب کنید. هنگام استفاده از یک میم آماده، می‌توانید اندازه متن را تنظیم کنید. بسیاری از گزینه‌های نوشتاری تنها با خرید طرح پولی قابل دسترسی هستند، اما بدون پرداخت هزینه نیز گزینه‌های کافی برای لذت بردن وجود دارد.

علاوه بر این، می‌توانید تصاویر و ویدیوهای شخصی خود را به اپلیکیشن Meme Maker Pro بارگذاری کنید. این اپلیکیشن همچنین شامل تعداد زیادی گیف محبوب است و شما حتی می‌توانید اندازه میم‌ها را برای شبکه‌های اجتماعی خاص تغییر دهید. برای دانلود اپلیکیشن به گوگل پلی استور یا اپل اپ استور مراجعه کنید.

Memes.com

Memes.com یکی از اپلیکیشن های کاربردی برای ساخت میم است که به نظرمان، فرآیند ثبت‌نام در آن نسبت به بسیاری از اپلیکیشن های دیگر آسان‌تر است. صفحه اصلی آن کمی شبیه به فید تیک تاک می باشد که ممکن است کمی آزاردهنده باشد، اما با توجه به سهولت ساخت میم‌ها، می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

شما می‌توانید از الگوهای متنوعی در Memes.com برای ساخت میم‌های خود استفاده کنید، مانند افزودن متن در بالا و پایین یا کنار تصاویر. همچنین، اگر بخواهید، می‌توانید متن را روی تصاویر خود همپوشانی کنید. علاوه بر ساخت دستی میم‌ها، می‌توانید از پیام‌های متنی هوش مصنوعی برای خلق آنچه مد نظرتان است استفاده کنید. پس از اضافه کردن اصول اولیه میم، امکان ویرایش رنگ‌های پس‌زمینه نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که تصاویر شما دارای واترمارک Memes.com خواهند بود، مگر اینکه برای اشتراک پولی ثبت‌نام کنید.

Imgflip

Imgflip به طور قابل توجهی یکی از ساده‌ترین ابزارهای تولید میم برای استفاده در کامپیوتر است. نیازی به ثبت‌نام برای حساب کاربری نیست و در مقایسه با بسیاری از تولیدکنندگان میم موبایل، با تبلیغات کمتری مواجه خواهید شد. شما می‌توانید به آسانی متن را به میم‌های از پیش طراحی‌شده اضافه کنید یا تصاویر خودتان را برای سفارشی‌سازی آپلود نمایید.

شما می‌توانید الگوهای رفتاری را با استفاده از اعلان‌های متنی هوش مصنوعی بسازید. اگر به این فکر می‌کنید، نکات و ترفندهای مربوط به هوش مصنوعی که به خوبی کار می‌کنند را بررسی کنید. همچنین می‌توانید یاد بگیرید که چگونه میم‌های سفارشی تولید شده توسط هوش مصنوعی را در Imgflip ایجاد کنید.

علاوه بر این، می‌توانید الگوهای خودتان را در Imgflip آپلود کرده و افکت‌های متنوعی مانند تاری، شفاف‌سازی و تغییر روشنایی به تصویرتان اضافه کنید. اگر به فضای بیشتری در میم خود نیاز دارید، Imgflip امکان سفارشی‌سازی آسان را فراهم می‌کند.

Kapwing

Kapwing یکی از کمتر شناخته شده‌ترین ابزارها برای ساخت میم‌های آنلاین است. شما می‌توانید تصاویر یا ویدیوهای خود را آپلود کنید، یا حتی از URL ویدیو برای ساخت میم استفاده کنید. با اتصال به Google Photos، امکان وارد کردن خودکار تصاویرتان را نیز خواهید داشت. همانند دیگر سازندگان میم که در اینجا ذکر شده‌اند، Kapwing تعداد زیادی الگوی میم را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شما می‌توانید با استفاده از تصاویر موجود در برنامه که از Pixabay گرفته شده‌اند، میم‌های خود را بسازید. علاوه بر این، شما کنترل‌های ویرایشی بیشتری در مقایسه با دیگر سازندگان میم در این لیست دریافت می‌کنید. این برنامه یکی از بهترین ویرایشگرها و مبدل‌های ویدیوی آنلاین است.

iloveIMG

iloveIMG یک سایت دیگر با امکانات ویرایشی فراوان است که شامل ساخت میم نیز می‌شود. اگرچه گزینه‌های سفارشی‌سازی به اندازه Kapwing نیست، اما در ساخت میم‌های ابتدایی مشکلی نخواهید داشت. شما می‌توانید محل اضافه شدن متن را انتخاب کنید و حتی می‌توانید تصاویر را درون تصاویر خود قرار دهید.

یکی از ویژگی‌ها در iloveIMG این است که شما با تبلیغات آزاردهنده به اندازه برخی دیگر از سازندگان میم مواجه نمی‌شوید. علاوه بر افزودن متن به مرکز میم خود، می‌توانید موارد بیشتری را به قسمت بیرونی اضافه کنید. iloveIMG همچنین یکی از سایت‌هایی است که می‌توانید اندازه GIF‌های متحرک را تغییر دهید. دیگر کارهایی که می‌توانید انجام دهید شامل تبدیل به JPEG، واترمارک گذاری روی تصاویر و حذف پس‌زمینه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا