نرم افزار و اینترنت

ویژگی Meta AI Chat Memory بزودی به واتس اپ می آید

بر اساس گزارشی جدید، واتس اپ در حال توسعه‌ی ویژگی نوینی است که به کاربران امکان می‌دهد تجربه‌ای شخصی‌تر در چت با ربات هوش مصنوعی متا داشته باشند. پیشتر، این پلتفرم پیام‌رسانی قابلیت چت با هوش مصنوعی متا را از طریق پیام‌های صوتی فراهم آورده بود و با به‌روزرسانی‌ های اخیر، اکنون ربات چت هوش مصنوعی متا در 43 کشور در دسترس قرار گرفته است.

ویژگی پیش‌روی Meta AI Chat Memory، جزئیات مهمی که کاربران در واتس اپ به اشتراک می‌گذارند را به خاطر می‌سپارد. این امکان به ربات چت هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های مرتبط‌تری در مکالمات آتی ارائه دهد. چت ربات Mata AI به صورت خودکار جزئیاتی چون ترجیحات غذایی، تاریخ‌های تولد، علایق و حتی ترجیحات خاص مانند حالت مکالمه را ثبت می‌کند. هوش مصنوعی همچنین قادر است آلرژی‌ها، کتاب‌های محبوب، فیلم‌ها و پادکست‌ها را به خاطر بسپارد.

بر اساس داده‌هایی که جمع‌آوری می‌شود، ربات چت هوش مصنوعی پاسخ‌های مناسبی در واتس‌اپ ارائه خواهد داد. ویژگی Meta AI Chat Memory در آخرین نسخه بتای واتس‌اپ اندروید، نسخه 2.24.22.9 مشاهده شده، اما هنوز برای تمام کاربران در دسترس نیست. علاوه بر این، این بخش به شما امکان می‌دهد تا مواردی که هوش مصنوعی متا در مورد شما به خاطر سپرده را مشاهده کنید. توضیحات بیان می‌کنند که “هوش مصنوعی متا به صورت خودکار بخش‌های خاصی از چت شما را به خاطر می‌سپارد تا پاسخ‌های مرتبط‌تری ارائه دهد.”

همچنین ذکر شده که کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی متا بخواهند که جزئیاتی را با گفتن “remember this” به صورت دستی به خاطر بسپارد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کاربران اختیار کامل بر اطلاعاتی که توسط Meta AI ذخیره می‌شوند دارند، با گزینه‌های به‌روزرسانی یا حذف اطلاعات خاص. بنابراین، با این اطلاعات، سطح سفارشی‌سازی هوش مصنوعی متا تجربه‌ای طبیعی‌تر و جذاب‌تر را فراهم می‌کند، شبیه به چت کردن با یک دستیار شخصی. این ویژگی هم‌اکنون در مرحله توسعه قرار دارد و تا زمان عرضه عمومی آن مدتی زمان خواهد برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا