موبایل و تبلت

وان پلاس از شارژر مغناطیسی 50 واتی AirVOOC برای وان پلاس 13 رونمایی کرد

وان پلاس به تازگی از شارژر بی‌سیم مغناطیسی جدید خود با نام OnePlus Magnetic Turbine رونمایی کرده، که برای شارژ سریع‌تر و کارآمدتر طراحی شده و تا 50 وات شارژ بی‌سیم AirVOOC را پشتیبانی می‌کند. این شارژر با عملکرد بالا، مجهز به فن داخلی برای کنترل دما در زمان استفاده می‌باشد. لی جی، رئیس وان پلاس چین، این محصول را به عنوان دارنده بالاترین وات در شارژ مغناطیسی معرفی کرده که همزمان به مسائل حرارتی نیز رسیدگی می‌کند.

این شارژر دارای یک سیستم خنک‌کننده جامع است که شامل یک هسته فن گریز از مرکز، خنک‌کننده TEC، پره‌های دفع حرارت، یک پد سیلیکونی و یک ورق آلومینیومی برای مدیریت مؤثر دما می‌باشد. این معرفی پس از اعلام اوپو درباره شارژر مغناطیسی و لوازم جانبی اضافی خود صورت گرفته که قرار است همراه با سری Find X8 در چین در تاریخ 24 اکتبر عرضه شود. وان پلاس همچنین در حال آماده‌سازی برای عرضه وان پلاس 13 است و این شارژر مغناطیسی را به موقع برای استفاده با این گوشی معرفی کرده است.

انتظار می‌رود که وان پلاس 13 از شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی کند و بتواند به طور کامل از قابلیت‌های این شارژر استفاده نماید. هم اوپو و هم وان پلاس به شدت بر تکنولوژی شارژ مغناطیسی تمرکز دارند و انتظار می‌رود که به زودی محصولات بیشتری با این فناوری عرضه شوند. نکته جالب این است که این شارژرهای مغناطیسی تنها مختص دستگاه‌های اوپو و وان پلاس نیستند، بلکه با آیفون‌ها نیز سازگار هستند.

وان پلاس 13 قرار است در 31 اکتبر در چین رونمایی شود و به عنوان یکی از نخستین گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 8 Elite معرفی گردد. دستگاه دارای صفحه نمایش میکرو چهار خمیده و ماژول دوربین دایره‌ای با سه لنز، فلاش LED و نشان H هاسلبلاد است. ویژگی‌های اضافی شامل سیستم‌عامل اندروید 15 مبتنی بر ColorOS 15، موتور لرزش 0916T و استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP69 می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا