گجت و پوشیدنی

معرفی هدفون بی‌سیم جدید Xbox را با پشتیبانی از Dolby Atmos

در حالی که بسیاری از هدست‌های باکیفیت با تأییدیه “ایکس باکس” برای بهبود تجربه بازی در کنسول ایکس باکس موجود است، مایکروسافت تصمیم گرفته است نسخه جدیدی از هدست بی‌سیم رسمی خود را برای علاقه‌مندان ایکس باکس ارائه دهد. مایکروسافت با انتشار پستی در سایت Xbox Wire اعلام کرده که هدست جدید نسبت به مدل‌های قبلی دارای بهبودها و ویژگی‌های جدیدی است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اضافه شده، پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby Atmos می‌باشد. مایکروسافت بیان می‌کند:

Dolby Atmos، که اکنون بدون هزینه اضافی ارائه می‌شود، تجربه شنیداری شما را با نمایان ساختن عمق، وضوح و جزئیات به شکلی بی‌سابقه تغییر می‌دهد و حسی را ایجاد می‌کند که گویی صداها را در اطراف خود احساس می‌کنید.

علاوه بر این، هدست جدید همچنین از استانداردهای صوتی Windows Sonic و DTS Headphone:X پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت اعلام کرده است که با نسخه جدید هدست بی‌سیم، عمر باتری بهبود یافته و اکنون می‌توان تا 20 ساعت با یک بار شارژ از آن استفاده کرد. میکروفون هدست نیز پیشرفت‌هایی داشته و قابلیت‌هایی چون خاموش کردن خودکار پیشرفته و جداسازی صدا را ارائه می‌دهد تا صدای شما در هنگام چت با دیگر بازیکنان Xbox به خوبی شنیده شود. طراحی هدست نیز به‌روزرسانی شده است. مایکروسافت می‌گوید:

با هدبند قابل تنظیم و گوشواره‌های مخملی، این هدست راحتی و انطباق پذیری را فراهم می‌کند، در حالی که طراحی مدرن و تمام مشکی آن به راحتی با هر تنظیماتی از بازی هماهنگ می‌شود.

دارندگان کنسول Xbox می‌توانند از اپلیکیشن Xbox Accessories برای سفارشی‌سازی تنظیمات صوتی استفاده کنند. علاوه بر این، حتی اگر کنسول Xbox نداشته باشید، هدست با استفاده از بلوتوث 5.3 و فناوری Qualcomm S5 Gen 2 می‌تواند به صورت بی‌سیم به کامپیوتر، گوشی هوشمند یا تبلت شما متصل شود. نسخه جدید هدست بی‌سیم رسمی Xbox مایکروسافت هم اکنون با قیمت 109.99 دلار در فروشگاه مایکروسافت موجود است و به زودی در دیگر فروشگاه‌ها نیز عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا