دوربین های دیجیتال

دوربین اکشن Insta360 Ace Pro 2 با لنز لایکا ویدیوهای 8K می گیرد

Insta360 امروز دوربین اکشن Ace Pro 2 را معرفی کرد، رقیبی در بازاری که توسط GoPro و DJI اداره می‌شود. این دوربین با قیمت 399.99 دلار عرضه شده که 50 دلار ارزان‌تر از نسخه قبلی خود است. در اتحادیه اروپا، قیمت آن 449.99 یورو است. طراحی آن به وضوح تحت تأثیر GoPro است، اما صفحه نمایش جلویی Insta360 تنها اطلاعات را نمایش می‌دهد و نه تصویر زنده‌ای از دید دوربین.

صفحه نمایش اصلی که قابلیت چرخش دارد، اکنون 2.5 اینچی است و دارای روشنایی و تراکم پیکسلی بهبود یافته‌ای می‌باشد. Ace Pro 2 ضد ضربه است و تا عمق 12 متری ضد آب می‌باشد (با قابلیت کنترل دقیق زیر آب). این دوربین قادر است ویدیوهای 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و 4K با 120 فریم در ثانیه را با استفاده از سنسور 1/1.3 اینچی ضبط کند.

همچنین با لنز واید 157 درجه‌ای Leica Summarit همراه است و پروفایل‌های رنگی لایکا را ارائه می‌دهد. سخت‌افزار همراه با نرم‌افزار تقویت‌شده توسط هوش مصنوعی قول داده است که “شفافیت خیره‌کننده‌ای در نور کم” ارائه دهد. همچنین با PureVideo، نویز کاهش یافته و در عین حال روشنایی و جزئیات افزایش می‌یابند (این ویژگی تنها تا 4K60fps موجود است). عکس‌ها با دقت 50 مگاپیکسل ثبت می‌شوند.

زوم دو برابری بدون از دست دادن کیفیت تصویر وعده داده شده و محافظ باد یکپارچه جدید، نویز را به حداقل می‌رساند. عمر باتری به مدت 180 دقیقه اعلام شده و شارژ تا 80 درصد با آداپتور 30 واتی PD در تنها 18 دقیقه انجام می‌شود. شارژ کامل در 47 دقیقه صورت می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا