نرم افزار و اینترنت

واتس اپ در حال تغییر نحوه کار مخاطبین است

امروز، واتس‌اپ اعلام کرد که بازنگری مهمی در روش مدیریت مخاطبین انجام داده است. تاکنون، مخاطبین واتس‌اپ، همان مخاطبین تلفنی بودند که در دستگاه نصب شده‌اند. این موضوع می‌توانست برای افرادی که تلفن خود را گم می‌کنند و از مخاطبین خود نسخه پشتیبان تهیه نمی‌کردند، مشکل‌ساز باشد.

همچنین، برای کسانی که تلفن مشترک دارند یا افرادی که چندین حساب را با مخاطبین جداگانه در یک دستگاه مدیریت می‌کنند، می‌توانست سردرگمی ایجاد کند. خوشبختانه، واتس‌اپ راه حلی ارائه داده است: یک مدیریت تماس داخلی. این امکان را به شما می‌دهد که مخاطبین را مستقیماً در برنامه ذخیره کنید، بنابراین اگر تلفن خود را تغییر دهید، آنها را از دست نخواهید داد.

اولین گام برای پیاده‌سازی این قابلیت جدید، امکان ذخیره مخاطبین در واتس‌اپ وب و ویندوز است. متا، مالک واتس‌اپ، اعلام کرده است که در نهایت می‌توانید مخاطبین را در دستگاه‌های مرتبط دیگر نیز ذخیره کنید. مخاطبینی که در واتس‌اپ ذخیره می‌شوند، از فناوری جدید حفظ حریم خصوصی به نام Identity Proof Linked Storage (IPLS) استفاده می‌کنند که به گفته متا، نام‌ها و شماره‌ها را رمزنگاری می‌کند و تنها به شما اجازه دسترسی به آنها را می‌دهد.

ویژگی جدید مخاطبین در آینده با سیستم نام کاربری همراه خواهد بود که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال حساب خود به شماره تلفن، از برنامه استفاده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا