سخت افزار

محصول جدید Eero وای فای را فراتر از دیوارهای شما می برد

پیشرو وای فای مش Eero در حال گسترش به حوزه جدیدی است: فضای باز. امروز، شرکت تحت مالکیت آمازون، Eero Outdoor 7 را رونمایی کرد. این نقطه دسترسی Wi-Fi 7 دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی که با قیمت پایه 349.99 دلار عرضه می‌شود، دارای استاندارد IP66 است و می‌تواند تا 15000 فوت مربع از فضای باز را با سرعتی تا 2.1 گیگابیت بر ثانیه پوشش دهد.

این محصول باید برای پخش فیلم‌ها در تلویزیون یا پروژکتور فضای باز، ایجاد اتصال مناسب برای دوربین‌های امنیتی و حتی فراهم آوردن وای‌فای کافی به آن ساختمان در انتهای باغ شما کافی باشد. با توجه به اینکه اتصال به اینترنت اکنون برای بسیاری از فعالیت‌های ما، از کار تا تفریح، ضروری شده، توسعه شبکه Wi-Fi شما به فضای بیرونی خانه اهمیت بیشتری می‌یابد.

با Eero Outdoor 7، کاربران Eero هم اکنون قادرند بدون نگرانی از شرایط آب و هوایی، از شبکه Wi-Fi خود در فضای باز بهره ببرند. این دستگاه، که با همه محصولات Eero سازگاری دارد، مجهز به درجه حفاظت IP66 است، به این معنا که می‌تواند در برابر پاشش آب و دماهای شدید مقاومت کند. این دستگاه در دماهای -40 تا 130 درجه فارنهایت کار می‌کند و با گارانتی سه ساله عرضه می‌شود. Outdoor 7 برای نصب دیواری طراحی شده و شامل لوازم جانبی برای نصب بر روی دیوارهای گچی، وینیل، چوبی، یا سیمانی است.

این دستگاه دارای یک پورت برای حفظ ضد آب بودن است؛ یک پورت 2.5 گیگابیتی که از Power over Ethernet پشتیبانی می‌کند و دارای واشر مخصوص است. علاوه بر این، آداپتور برق 30 واتی Outdoor PoE Plus نیز موجود است که امکان اتصال Outdoor 7 به یک پریز AC در فضای باز و اتصال بی‌سیم به شبکه Eero را فراهم می‌کند. شرکت توضیح داد که این دستگاه با کابلی به طول 18 فوت عرضه می‌شود. Outdoor 7 به همراه کابل با قیمت 399.99 دلار به فروش می‌رسد.

در حالی که روتر سه بانده Eero Max 7 داخلی باند 6 گیگاهرتز را به مجموعه خود اضافه می‌کند، مدل فضای باز تنها باندهای 2.4 و 5 گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کند. نیک ویور مدیرعامل شرکت توضیح داد که این به دلیل “محدودیت‌های قابل توجهی در استفاده از باند 6 گیگاهرتز در فضای باز” است که می‌تواند تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار دهد. او افزود که با توجه به سرعت حداکثری 2 گیگابیت بر ثانیه و تعداد کاربران فضای باز، این محصول تعادل مناسبی بین توانایی‌های فناوری و قیمت آن ارائه می‌دهد.

Outdoor 7 همچنین قابلیت اتصال نقطه به نقطه را فراهم می‌کند، که اجازه می‌دهد دو دستگاه در خط دید یکدیگر قرار گیرند و شبکه را به ساختمان‌های دیگر مانند سوله‌ها یا گاراژها گسترش دهند. نیک ویور، مدیر شرکت اشاره کرد که این نوع اتصال سرعت بالاتری را به ارمغان می‌آورد و افزود: می‌تواند صدها مگابیت بر ثانیه را در فاصله تقریباً نیم مایلی فراهم کند. او توضیح داد که اگر مثلاً در خانه خود کنسرتی دارید، می‌توانید در یک سوله نزدیک، سرعتی بین 200 تا 400 مگابیت بر ثانیه را دریافت کنید. ویور تأکید کرد که می‌توان از این دستگاه‌ها با استفاده از دروازه Eero POE یا فناوری شبکه Eero بهره برد.

علاوه بر اتصال Wi-Fi به تلویزیون یا سیستم‌های سرگرمی در فضای باز و کار با لپ‌تاپ در باغ، یک نقطه دسترسی در فضای باز می‌تواند به حل مشکلات مربوط به خانه‌های هوشمند مانند حفظ اتصال دوربین‌های امنیتی کمک کند. امروزه، بسیاری از دستگاه‌های خارجی به Wi-Fi نیاز دارند، از جمله آبپاش‌های هوشمند، نورپردازی‌های منظره، پمپ‌های استخر متصل، کنترل‌کننده‌های دروازه، درب‌های گاراژ و قفل‌های هوشمند. حتی خودروها نیز اکنون برای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به Wi-Fi احتیاج دارند. مشخص است که نیازهای ارتباطی ما در حال گسترش هستند.

ویور اظهار داشته است: “افزایش تعداد دستگاه‌ها و عادت مردم به کار کردن در هر مکانی، باعث شده که بسیاری از مشتریان به ساخت مناطق سرگرمی در فضای باز روی آورند. Eero Outdoor 7 نیز به عنوان یک مرکز خانه هوشمند با پشتیبانی از دستگاه‌های Thread، Zigbee و Matter عمل می‌کند. Eero Outdoor 7 با قیمت 350 دلار عرضه می‌شود. در مقایسه، یک نقطه دسترسی Wi-Fi 6 در فضای باز از TP-Link کمتر از نصف این قیمت است.

همچنین، گزینه جدید Wi-Fi 7 از Ubiquiti با قیمت 250 دلار موجود است. با این حال، ترکیب Wi-Fi 7، استاندارد IP66 و پوشش 15000 فوت مربعی که Eero ارائه می‌دهد، برای اولین بار در یک دستگاه مصرفی به نظر می‌رسد. Eero Outdoor 7 از تاریخ 13 نوامبر با قیمت 349.99 دلار در دسترس خواهد بود. اگر به آداپتور برق در فضای باز نیاز دارید، می‌توانید آن را به صورت بسته‌ای با قیمت 399.99 دلار تهیه کنید. نسخه کانادایی نیز به زودی عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا