موبایل و تبلت

اولین نسخه بتای iOS 18.2 ویژگی‌های هوش مصنوعی و ChatGPT را می افزاید

اپل اکنون به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا با ویژگی‌های بیشتری از Apple Intelligence آزمایش کنند. این شرکت نخستین نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 18.2 را منتشر کرده که ابزارهایی نظیر تولید ایموجی با Genmoji و تصاویر با Image Playground، ویژگی‌های نوشتاری پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی، ادغام با ChatGPT، و هوش بصری برای جستجو با دوربین آیفون را اضافه می‌کند.

بر اساس گزارش 9to5Mac، این بتا اکنون در تعداد بیشتری از مناطق پشتیبانی می‌شود. iOS 18.2 دومین مجموعه‌ای از ویژگی‌های Apple Intelligence را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. مجموعه اول که شامل ویژگی‌هایی مانند سیری هوشمندتر و خلاصه‌های اعلان است، قرار است هفته آینده با انتشار رسمی iOS 18.1 عرضه شود.

اپل ویژگی‌های برنامه‌ریزی شده Apple Intelligence را در WWDC 2024 در ماه ژوئن معرفی کرد و اعلام داشت که ارتقاها به صورت مرحله‌ای ارائه خواهند شد. یکی از بارزترین ویژگی‌های برنامه‌ریزی شده، توانایی سیری در درک اتفاقات روی صفحه آیفون و انجام دستورات بر اساس درخواست‌های کاربر است، اما این ویژگی هنوز حتی در iOS 18.2 موجود نیست.

گزارش‌های 9to5Mac نشان می‌دهد که اپل همچنین اولین نسخه بتای توسعه‌دهنده macOS Sequoia 15.2 را با ابزارهای جدید Apple Intelligence منتشر کرده است، اما به نظر می‌رسد که Genmoji در این بتا گنجانده نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا