گجت و پوشیدنی

انتشار آپدیت پایدار One UI 6 Watch برای سری گلکسی واچ 6

پس از چندین دوره به‌روزرسانی بتا، سامسونگ سرانجام به‌روزرسانی پایدار One UI 6 Watch را به پایان رسانده و اکنون آن را برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک عرضه کرده است.

سامسونگ ابتدا به‌روزرسانی One UI 6 Watch را همراه با گلکسی واچ 7 و واچ 7 کلاسیک در این سال معرفی کرد و حالا این به‌روزرسانی را برای سایر ساعت‌های هوشمند نیز ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی در روزهای آتی به تعداد بیشتری از کاربران گلکسی واچ 6 و واچ 6 کلاسیک برسد.

به‌روزرسانی One UI 6 Watch ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی به ارمغان می‌آورد، که می توان به پنل سریع بازطراحی‌شده، کارت‌های اعلان تجدیدنظرشده، فونت جدید، ویژگی‌های بهبودیافته Samsung Health با امتیاز انرژی مبتنی بر هوش مصنوعی، قابلیت دوبار پینچ و عملکرد لمسی در حالت AOD اشاره نمود.

این به‌روزرسانی 136.33 مگابایت حجم دارد و آخرین وصله امنیتی ماه اکتبر 2024 را در بر می‌گیرد. اگر شما یکی از آزمایش‌کنندگان بتا به‌روزرسانی One UI 6 Watch بوده‌اید، توصیه می‌شود که برای دریافت آخرین به‌روزرسانی پایدار اقدام کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا