گجت و پوشیدنی

ریزر نورپردازی RGB را به هدفون بی سیم Barracuda X خود اضافه کرد

ریزر مدل جدیدی از هدست گیمینگ بی‌سیم Barracuda X را معرفی کرده که شامل لوگوی درخشان Razer و حلقه‌ای از LED‌های تغییر رنگ است که هر گوشی را مشخص می‌کند. هدست Barracuda X Chroma جدید هم اکنون در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت 129.99 دلار برای پیش‌فروش موجود است و انتظار می‌رود که در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر به بازار عرضه شود.

مانند دیگر هدفون‌های ریزر مجهز به LED RGB، نورپردازی برجسته‌ی Barracuda X Chroma را می‌توان از طریق برنامه دسکتاپ Razer Chroma Studio یا برنامه موبایل Razer Audio تنظیم کرد. این هدفون شش منطقه نوری دارد که می‌تواند به یکی از 16.8 میلیون رنگ تنظیم شود تا با طرح اتاق بازی یا سایر تجهیزات سازگار باشد، یا می‌توانید از میان افکت‌های نوری پیش‌فرض انتخاب کنید، از جمله آنهایی که برای “بیش از 300 بازی” طراحی شده‌اند.

هدفون Barracuda X Chroma می‌تواند به صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث یا با استفاده از اتصال HyperSpeed 2.4 گیگاهرتزی ریزر برای کاهش تأخیر به دستگاه‌ها متصل شود. شرکت اعلام کرده که عمر باتری هدفون با استفاده از اتصال 2.4 گیگاهرتز و خاموش بودن نورها تا 70 ساعت افزایش می‌یابد، اما با روشن بودن LEDهای RGB به 35 ساعت کاهش می‌یابد. شارژ 15 دقیقه‌ای تقریباً 6 ساعت زمان پخش فراهم می‌کند و با استفاده از بلوتوث، عمر باتری ممکن است حتی بیشتر شود.

ویژگی‌های دیگر این هدفون شامل بالشتک‌های فوم حافظه‌دار روی گوشواره‌های چرخان، درایورهای 40 میلی‌متری، میکروفون کاردیوئید HyperClear جداشدنی روی بازوی قابل تنظیم، و دکمه بی‌صدا همراه با صفحه تنظیم صدا در گوشواره چپ است. با وزن 285 گرم، این هدفون کمی سنگین‌تر از مدل اصلی Barracuda X با وزن 250 گرم است. Barracuda X Chroma با کامپیوترها، مک‌ها، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن، استیم دک و دستگاه‌های موبایل اندروید و iOS سازگار است، اما همانند نسل قبلی، از پروتکل بی‌سیم ایکس باکس پشتیبانی نمی‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا