نرم افزار و اینترنت

مرورگر Vivaldi به روز شد: از بازطراحی رابط کاربری تا داشبورد جدید

امروز برای دوستداران مرورگر Vivaldi و کسانی که به دنبال جایگزینی برای مرورگرهای رایج هستند، روز مهمی است. Vivaldi Technologies به‌روزرسانی عمده‌ای را برای مرورگر خود منتشر کرده که باعث ارتقاء Vivaldi به نسخه 7 با رابط کاربری بازطراحی شده، ویژگی‌های جدید برجسته و بهبودهای دیگر شده است.

در حالی که Vivaldi 7 ظاهر کلی خود را حفظ کرده، رابط کاربری جدیدش شامل المان‌های زیباتری مانند زبانه‌های شناور و آیکون‌های دوباره طراحی شده با جزئیات و عمق بیشتر است. ویوالدی اعلام کرده است که این به‌روزرسانی تجربه‌ای یکپارچه و بصری را فراهم می‌آورد که جریان کاری را تقویت می‌کند بدون اینکه از سبک آن کاسته شود.

یکی دیگر از تغییرات بزرگ در نسخه امروز، داشبورد است؛ بخش جدیدی که تمام داده های شما را در یک فضای سازماندهی شده نگه می دارد. داشبورد ویجت هایی مانند سایت های برتر، تقویم، نامه، وب سایت های اخیر، وظایف، یادداشت ها و غیره را در خود جای داده است. مرورگر بازطراحی شده Vivaldi اکنون شامل تعداد زیادی تم اضافی است که به کاربران امکان می‌دهد تا کنترل بیشتری بر ظاهر مرورگر خود داشته باشند.

جان فون تتزشنر، مدیر عامل Vivaldi، اظهار دارد که به‌روزرسانی امروز یک به‌روزرسانی معمولی نیست. این نسخه “یک Vivaldi جدید و گامی بزرگ به جلو برای کاربرانی است که به دنبال کنترل و قدرت بیشتر در مرورگر خود هستند.” اگر شما نیز به دنبال چنین تجربه‌ای هستید، Vivaldi 7.0 هم اکنون از وب‌سایت رسمی قابل دانلود است و بر روی ویندوز، مک اواس، لینوکس، آی‌اواس، و اندروید قابل اجرا می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا