AMD پلاگین FSR 2.0 را برای آنریل انجین 4 و 5 منتشر کرد
AMD اخیراً دو پلاگین جدید برای آنریل انجین 4 و 5 منتشر کرده که به توسعه دهندگان کمک می کند تا به راحتی پشتیبانی از FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.0 را به بازی های خود اضافه کنند.
اولین بازیهای FSR 2.0 تنها در این ماه عرضه شدند، اما با بیش از 20 عنوانی که قبلاً اعلام شدهاند که این فناوری را دریافت میکنند، انتظار داریم که این آخرین توسعه این تعداد را به میزان زیادی افزایش دهد.
AMD به انویدیا در ارائه پلاگینهای آنریل انجین برای سادهسازی اجرای راهحلهای ارتقای مقیاس زمانی مربوطه خود میپیوندد و AMD ادعا میکند که افزودن پشتیبانی از FSR 2.0 برای بازیهایی که قبلاً از بردارهای حرکتی استفاده میکنند فقط چند روز طول میکشد.
AMD راهنمای توسعه دهندگان را در مورد نحوه نصب و استفاده از افزونه ها منتشر کرده که در لینک می توانید آنها را مشاهده کنید.