نرم افزار و اینترنت

گوگل ویژگی های جدید اندروید و Wear OS را معرفی کرد

آخرین Feature Drop گوگل برای اندروید و Wear OS چندین ویژگی جدید را برای گوشی های اندروید و ساعت‌های هوشمند Wear OS به ارمغان می‌آورد. ویژگی‌های جدید در هفته‌های آینده درست در فصل جشن در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

برای تماشا در Google TV ارسال کنید: برنامه Google TV اکنون به شما امکان می دهد با یک کلیک مستقیم محتوا را به تلویزیون خود ارسال کنید. شما می توانید در حالی که در حال تماشای چیزی در تلویزیون هستید، محتوای موجود در تلفن خود را جستجو کنید و همچنین از تلفن خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید.

حالت خواندن جدید در اندروید: حالت خواندن جدید اندروید ویژگی‌های دسترسی را برای تجربه خواندن بهتر به ارمغان می‌آورد. می توانید نوع فونت نمایشگر، اندازه، رنگ، تبدیل متن به گفتار و سرعت پخش را سفارشی کنید.

ویجت جستجوی صفحه اصلی یوتیوب جدید: با یک ضربه سریع به آسانی به محتوای یوتیوب در صفحه اصلی خود دسترسی پیدا کنید. ویجت جدید هوم اسکرین یوتیوب به شما امکان می دهد مستقیماً از صفحه اصلی به فید اشتراک، ویدیوهای مورد علاقه و Shorts خود دسترسی داشته باشید.

اشتراک کلید دیجیتال خودرو: اکنون می‌توانید کلیدهای دیجیتال سازگار خودرو را از طریق برنامه کیف پول دیجیتال تلفنتان با سایر تلفن‌های گوگل پیکسل یا آیفون به اشتراک بگذارید.

طرح های جدید عکس جشن در گوگل فوتوز: Google Photos در حال دریافت گزینه های جدید طراحی عکس جشن بوده که توسط Yao Cheng Design ایجاد شده است. کاربران می توانند عکس های خود را انتخاب کنند و سپس آنها را در یکی از چندین گزینه طراحی جدید مرتب کنند.

گزینه های جدید برچسب ایموجی: اکنون می‌توانید شکلک‌های بیشتری را از طریق Gboard در استیکرها ترکیب کنید.

ویژگی های جدید Wear OS: ویژگی Wear OS Tiles برای پیمایش میان‌برهای برنامه‌هایی مانند مخاطبین، نقشه‌های گوگل، آب‌وهوا آسان است. Google Keep با ظاهری بهبود یافته به روز شده است که ظاهر بهتری برای صفحه نمایش ساعت های هوشمند دارد. Adidas Running اکنون از دستورات صوتی Google Assitant پشتیبانی می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا