نرم افزار و اینترنت

گوگل اپلیکیشن های Drive و Sheets را به روز کرد

گوگل سال گذشته پشتیبانی چند نمونه ای از Google Drive را ارائه کرد. این قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد دو پنجره مجزای برنامه Drive را در کنار هم در دستگاه اندرویدی خود با صفحه‌نمایش بزرگ باز کنید، دید بهتری از فایل‌هایتان به شما می‌دهد. در حال حاضر با افزودن پشتیبانی از چندین حساب، این تجربه را بهبود می بخشد.

این به شما امکان می دهد دو نمونه از برنامه Drive را در کنار هم در دستگاه تک صفحه خود باز کنید و محتوای دو حساب گوگل مختلف خود را مشاهده کنید. با استفاده از این به‌روزرسانی، می‌توانید فایل‌های یکی از حساب‌های خود را در یک نمونه پیش‌نمایش کنید، در حالی که در نمونه‌ای دیگر، پوشه‌های موجود در حساب ثانویه خود را مرور کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بزرگی که گوگل در اندروید منتشر می‌کند، پشتیبانی ماوس از اپلیکیشن Google Sheets است. این پشتیبانی کامل بومی را برای ماوس در داخل برنامه به ارمغان می آورد. این به شما یک تجربه کاربری مانند دسکتاپ در صفحه نمایش های بزرگ اندروید می دهد. می‌توانید با کشیدن یا دوبار کلیک کردن روی دسته انتخاب با استفاده از ماوس، آن را تکمیل کنید. همه کاربران تا 28 آوریل 2023 می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا