نرم افزار و اینترنت

8 سایت عالی دانلود قالب های موکاپ برای طرح های شما

دلایل زیادی وجود دارد که طراحان گرافیک باید و باید از موکاپ ها برای نمایش طرح های خود استفاده کنند. ایجاد موکاپ از ابتدا نباید بخشی خسته کننده از فرآیند طراحی شما باشد – مکان های بسیار خوبی به صورت آنلاین برای یافتن الگوهای موکاپ برای کار طراحی شما وجود دارد. سایت‌های موکاپ موجود در این لیست برای انواع طرح‌ها مانند تی‌شرت، دستگاه‌ها، تابلوها و هر چیز دیگری که بتوانید لوگو یا طرح خود را روی آن تصور کنید، می‌باشد.

1. LS Graphics

LS Graphics طیف گسترده ای از موکاپ ها را برای تقریباً هر کاربری که فکرش را بکنید ارائه می دهد. موکاپ های ارائه شده در اینجا منحصر به فرد هستند – مانند موکاپ دستگاه اسکرول طولانی – با کیفیت بالا و می توانند در چندین سیستم طراحی از جمله Adobe Photoshop، Figma و Sketch استفاده شوند. پلاگین های مدل سازی زیادی نیز در Figma برای طرح های شما وجود دارد. خواه طرحی را به لیوان قهوه، کارت‌های ویزیت، بسته‌بندی لباس، دستگاه‌ها یا پوسترها اضافه کنید، ماکتی را پیدا خواهید کرد که مطابق با نیازهای شما باشد.

2. Smartmockups

Smartmockups طیف عظیمی از مدل های با کیفیت بالا را ارائه می دهد. این وب سایت کاربرپسند است و موکاپ را در سایت تولید می کند، به این معنی که برای ایجاد موکاپ نیازی به هیچ اپلیکیشن طراحی اضافی ندارید. فقط طرح خود را آپلود کنید، و می توانید همه مدل ها را به طور همزمان پیش نمایش کنید. با Smartmockups، می‌توانید تصاویر واقعی از طرح‌های بطری آب، لباس‌های ورزشی و چندین دستگاه ایجاد کنید.

3. Mockuptree

Mockuptree موکاپ های رایگان برای استفاده از آیتم های مختلف را ارائه می دهد. تمام مدل های موجود در این سایت به صورت فایل های PSD ارائه می شوند، به این معنی که برای ویرایش و ایجاد طرح های موکاپ خود باید از فتوشاپ استفاده کنید.

4. Anthony Boyd Graphics

آنتونی بوید یک طراح گرافیک است که موکاپ های دانلود رایگان و سایر منابع عالی را در وب سایت خود به اشتراک می گذارد. همه مدل‌ها برای استفاده شخصی و تجاری بدون نیاز به ذکر منبع رایگان هستند. شما مدل هایی را خواهید یافت که صاف و هوشمند هستند. این الگوهای موکاپ برای ارائه وب سایت و برنامه در صفحه نمایش دستگاه های مختلف مانند آیفون، اپل واچ و لپ تاپ عالی هستند. همچنین موکاپ هایی را خواهید یافت که برای برندسازی لوازم التحریر مانند پوستر، کارت ویزیت و طرح‌های کتابچه عالی هستند.

5. Mockuuups Studio

علیرغم تعداد بازیگوش U در نام، Mockuuups Studio یکی از حرفه ای ترین ارائه دهندگان موکاپ در این لیست است. این یک سایت موکاپ است که واقعاً برای طراحان با بیش از 3400 موکاپ در 84 نوع دستگاه مختلف ساخته شده است. این سایت به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها موکاپ ها را تولید کنید، بلکه آن مدل‌ها را هر طور که نیاز دارید سفارشی کنید. علاوه بر انتخاب دستگاه در موکاپ، می‌توانید جای دست، تنوع پوست، رنگ‌های پس‌زمینه، بافت‌ها و سایه‌ها و موارد دیگر را نیز تغییر دهید.

6. Placeit

Placeit یک وب سایت اوانتو است که انواع مدل های با کیفیت بالا و همچنین سایر قالب های طراحی را برای استفاده های مشابه ارائه می دهد. در حالی که یک نسخه رایگان وجود دارد، Placeit چیزی را که در نسخه رایگان دریافت می کنید یا محدود به آن هستید، بیان نمی کند. فقط بیان می کند که اشتراک امکان بارگیری نامحدود در دوره های مشترک را فراهم می کند.

می‌توانید از ژنراتور آنلاین Placeit برای ایجاد و ذخیره انواع مدل‌های مختلف مانند تی‌شرت و پوشاک، طرح‌های دیجیتال یا طرح‌های چاپی استفاده کنید. برخی از جنبه‌های منحصر به فرد استفاده از Placeit این است که موکاپ های تولید شده با هوش مصنوعی و همچنین مدل‌های پوشاک ویدیویی ایجاد می‌کند.

7. Media Modifier

یکی دیگر از سایت های موکاپ عالی Media Modifier است. این سایت طیف گسترده ای از انواع ماکت ها را ارائه می دهد، از جمله موکاپ هایی مانند تصاویر متحرک سه بعدی فیس بوک برای چیزی متفاوت از یک عکس استاندارد. با انبوهی از انتخاب‌های موکاپ در Media Modifier، شما از انتخاب خود ناراحت نخواهید شد.

8. Canva

ممکن است از دیدن Canva در این لیست تعجب کنید، اما فریم های مدل خود را در پنل Elements و همچنین یک برنامه Smartmockups در پنل برنامه دارد. در حالی که اکثر موکاپ های Canva چیزی بیشتر از دستگاه‌هایی نیستند که می‌توانید در آنها تصویر صفحه اضافه کنید، اگر از Canva استفاده می‌کنید و مطابق با نیازهای شما است، چرا آنها را بررسی نکنید؟

به عنوان مثال، موکاپ های Canva برای افرادی که موکاپ های تی‌شرت را برای محصولات POD ایجاد می‌کنند، مفید نیستند. با این حال، بسیاری از طراحان آماتور، موکاپ های پوشاک قابل قبولی را با قرار دادن طرح خود بر روی یک تصویر تی‌شرت استاندارد، و سپس کاهش شفافیت، ایجاد می‌کنند.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا