رپورتاژ آگهی

ال پی جی بعد از لیپوماتیک

تکنیک ال پی جی (LPG) یکی از روش‌های پیشرفته‌ی ماساژ عمیق است که پس از موفقیت و رواج لیپوماتیک، به عنوان یک جایگزین مؤثر و غیرجراحی برای بهبود ظاهر و تناسب اندام به کار گرفته شده است. با ترکیب فناوری پیشرفته و استفاده از دستگاه‌های مخصوص، ال پی جی به وسیله ماساژ عمیق و تحریک مناطق مشخصی از بدن، از جمله لایه‌های زیرپوستی، بهبود جریان خون، کاهش سلولیت، افزایش انعطاف‌پذیری پوست و حذف چربی‌های زائد در این مناطق را تسهیل می‌کند.

در این مقاله، به بررسی عملکرد، فواید و کاربردهای ال پی جی پس از لیپوماتیک خواهیم پرداخت و نقش آن در بهبود آستانه‌های زیبایی و خودتمرینی برای رسیدن به ظاهری سالم و متناسب را بررسی خواهیم کرد.

ال پی جی چیست؟

ال پی جی، همچنین به عنوان لیپوماساژ شناخته می شود و توسط شرکت مادر فرانسوی Endermologie، که بیش از 30 سال تجربه در بازار فناوری زیبایی دارد، ایجاد و ثبت شده است. ال پی جی به طور طبیعی بدن شما را شکل می دهد و می تواند روی صورت نیز استفاده شود.

این درمان گفته شده است که به مشکلات شایع بدنی که به خصوص زنان با آنها مواجه هستند، متمرکز می‌شود. این درمان می‌تواند سلولیت را کاهش یا برطرف کند، قسمت‌های خاصی از بدن را که با ورزش و رژیم غذایی می‌توان به شکل دلخواه آنها را تغییر داد، لاغر کند، پوست را جوانانه و درخشان‌تر نمایان کند و پوست‌های داغان را تنگ کند. برای استفاده روی صورت، گزارش شده است که چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد، به شما ظاهری جوانانه و درخشان می‌دهد و همچنین اثرات کنتورینگ دارد و باعث ایجاد ساختار استخوانی برجسته تر و ساختار استخوان دقیق تر می‌شود.

از چاقی بعد از لیپوماتیک ناراضی هستید؟ اقدام کنید و راه‌حل‌های جدید و اثبات‌شده را برای جلوگیری از برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک کشف کنید! مقاله ارزشمند دکتر ایزدپناه را در سایت وی مطالعه کنید و به راهی مطمئن برای حفظ شکل بدنی زیبایتان دست یابید.

ال پی جی چگونه کار می کند؟

LPG اندرمولوژی با رولرها، دسته‌ها و جذب تجهیز شده است. این ماساژ مکانیکی شدید و عمیق، متابولیسم بافت چربی که در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاوم است را فعال می‌کند و تولید کلاژن را تحریک می‌کند. این قطعه گمشده است اگر شما قبلاً ورزش می‌کنید و رژیم غذایی سالمی را رعایت می‌کنید اما هنوز نتوانسته‌اید به اهداف خود برسید.

چقدر طول می‌کشد تا نتایج را ببینید؟

هر جلسه حدود 30 تا 45 دقیقه طول می‌کشد و بر اساس تجربه ما، نتایج واقعاً پس از 3 جلسه آشکار می‌شوند. بیشتر سالن‌های زیبایی برای دیدن نتایج دائمی، حداقل 6 جلسه یا بیشتر را توصیه می‌کنند، اما تأثیرات دائمی و سرعت این نتایج بسته به هر فرد متفاوت است (مشابه برداشت موهای لیزری).

بعضی از کاربران تغییرات را درست پس از جلسه اول مشاهده می‌کنند و نتایج بعد از هر جلسه بهبود می‌یابد. برای دستیابی به نتایج سریع‌تر، جلسات می‌توانند در ابتدای برنامه به صورت چند بار در هفته زمانبندی شوند و این نیز توصیه شده است توسط اندرمولوژی. ماه اول برای فعال‌سازی فرآیند “فیبروبلاست” در سطح پوست مهم است. پس از آن، یک جلسه در ماه کافی است.

آیا دردناک است؟

نسبت به سایر درمان‌های زیبایی موجود، این درمان در واقع لذت‌بخش است. تنظیمات بر اساس حساسیت پوست سفارشی‌سازی می‌شوند. پس از چند دقیقه اول، ممکن است حس شتاب خون‌رسانی و گرما را تجربه کنید، اما هیچ دردی نیست.

مزایای اصلی ال پی جی ماساژ

مهم است بدانید که این تکنیک از رولرهایی استفاده می‌کند که پوست و بافت نرم را جذب می‌کنند. بنابراین، این درمان کاهش سلولیت را ترویج می‌دهد در حالی که جریان خون به بافت را افزایش می‌دهد. از دیگر مزایای ماساژ ال پی جی عبارتند از:

  • تحریک جریان خون
  • کاهش سلولیت
  • تنگ کردن پوست لخت شده
  • تحریک تولید کلاژن و الاستین جدید
  • دفع سموم بدن
  • بهینه‌سازی متابولیسم چربی
  • ترویج افزایش سریع چربی‌سوزی
  • بدون درد – راحت و آرامش‌بخش است.

مزایای پزشکی:

  • کاهش دردها و آزارهای عضلانی کوچک
  • بهبود جریان لنفاوی
  • افزایش جریان خون (300 برابر ماساژ دستی)
  • کاهش دردهای عضلانی
  • پیشگیری از زخم‌های فشاری
  • تسکین اسپاسم عضلانی

نقطه ضعف آن این است که معمولاً برای مشاهده نتایج واقعی نیاز به ده تا بیست جلسه است. به همین دلیل ماساژ بدن LPG بهتر است همراه با یک رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی استفاده شود تا سلولیت را به میزان بیشتری کاهش دهد. به خاطر داشته باشید که درمان خود به تنهایی سلولیت را برطرف نمی‌کند، بلکه تنها ظاهر آن را کاهش می‌دهد. سلول‌های چرب هرگز به طور واقعی ناپدید نمی‌شوند، اما با ترکیب آن با رژیم غذایی و برنامه ورزشی مناسب، به شدت کاهش می‌یابند.

اگر شما به دنبال کاهش سلولیت ناخوشایند از ران، باسن و تنه هستید، ماساژ بدن LPG ممکن است برای شما مناسب باشد. اگرچه نتایج موقت است، اما این روش ایمن و غیرتهاجمی است که می‌توان به عنوان بخشی از رویکرد کلی برای رهایی از سلولیت در بدن مورد استفاده قرار داد.

آیا این درمان واقعا می تواند سلولیت من را از بین ببرد؟

ماشین‌های LPG Endermologie بسیار پیشرفته هستند و از آخرین فناوری‌ها برای دستیابی به نتایج شگفت‌انگیز استفاده می‌کنند. درمان‌ها بسیار موثر در کاهش سلولیت هستند، یا آن اثر “خرگوشی” که باعث ایجاد سطحی حبابی می‌شود که در آن چربی تجمع می‌یابد. این ماشین‌ها با استفاده از جذب یا مکش به منطقه مورد نیاز، سلول‌های چربی را آزاد و آن را با ماساژ از بین می‌برند. اثبات شده است که پس از چند جلسه، خط‌های ناخوشایند را کاهش می‌دهد و به همین ترتیب باعث صاف و تحریک تولید کلاژن و الاستین می‌شود.

آیا LPG Endermologie می تواند به من در کاهش وزن کمک کند؟

اگر شما به دنبال کاهش وزن هستید، با استفاده از LPG Endermologie می‌توانید نتایج بسیار خوبی را بدست آورید، زیرا این دستگاه‌ها بدن شما را به شکل‌دهی، تناسب اندام و تغییر شکل کمک می‌کنند. با این حال، توصیه می‌شود که همراه با این روش، یک رژیم غذایی و برنامه ورزشی را پیش بگیرید تا هماهنگ شوند.

آیا افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک شما را نگران می‌کند؟ اطلاعات بیشتری درباره علل و راه‌حل‌های این موضوع می‌خواهید؟ مقاله ارزشمند دکتر ایزدپناه را در سایت وی مطالعه کنید و به روش‌های موثری برای جلوگیری از افتادگی پوست پس از لیپوماتیک دست یابید.

آیا این نوع درمان درد دارد؟

یک سؤال رایج است که با افتخار به آن پاسخ می‌دهیم. درمان LPG Endermologie بی‌دردسر است. شما با یک تراپیست بسیار ماهر همراه خواهید بود که شما را راحت و آرامش داده. ماشین‌ها ممکن است در سطح شدت تغییر کنند و شما حسی را در پوستتان احساس خواهید کرد، اما به هیچ وجه دردی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

آیا LPG Endermologie فقط مخصوص خانم هاست؟

کاملاً خیر. تعدادی از آقایان نیز به مرکز زیبایی و بلوم برای درمان‌های LPG مراجعه می‌کنند، به دلایلی کاملاً مشابه خانم‌ها. مردان کمتر به تشکیل سلولیت تمایل دارند و بیشتر به ما برای کاهش وزن، درمان ضد پیری صورت یا تناسب اندام در منطقه میانی مراجعه می‌کنند. اما همه درمان‌ها برای همه افراد در دسترس هستند.

اگر ممکن است باردار باشم چه؟

اگر فکر می‌کنید ممکن است باردار باشید، توصیه نمی‌شود از درمان‌های لیپوماساژ استفاده کنید. همچنین، اگر در حالت سرطان فعال باشید، مشکلات گردش خون داشته باشید یا داروهایی که خون را رقیق می‌کنند مصرف می‌کنید، توصیه نمی‌شود. اگر نگران هستید، تراپیست‌های ما با خوشحالی به شما مشاوره شخصی ارائه می‌دهند.

جمع بندی

ماساژ ال پی جی (LPG) پس از لیپوماتیک یک تکنیک مؤثر و غیر تهاجمی است که به عنوان یک روش کمکی برای بهبود و نتیجه‌گیری بهتر از لیپوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیپوماتیک به عنوان یک روش لاغری و کاهش چربی استفاده می‌شود و اجرای ماساژ ال پی جی بعد از آن می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی روی پوست، کاهش سلولیت و بهبود لنفا و عملکرد چربی‌ها داشته باشد. این ترکیب به شما کمک می‌کند تا نتایج مطلوبتان را با افزایش تناسب اندام و احساس راحتی بیشتر بعد از لیپوماتیک، به دست بیاورید. با توجه به طبیعت غیر تهاجمی ماساژ ال پی جی، از نظر راحتی و اثرات جانبی، این روش می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای بهینه‌سازی نتایج لیپوماتیک باشد.

عمل های ترمیمی و زیبایی سخت و پیچیده هستند. اما با وحود دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی به نشانی اینترنتی drkambiz-izadpanah.com نگران نتیجه عمل خود نباشید. ایشان با تجربه کاری و تخصصی که در این زمینه دارند، تجربه بهترین عمل را در ذهن شما نقش خواهند بست. همچنین در پیج اینستاگرام دکتر کامبیز ایزدپناه میتوانید نمونه عمل های ایشان را ببینید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا