نرم افزار و اینترنت

یوتیوب موزیک ویژگی Samples را معرفی کرد

در چند سال گذشته، اساساً هر پلتفرم پیامد، برداشت خاص خود را از فید اسکرول تیک تاک از ویدیوهای عمودی ایجاد کرده و یوتیوب موزیک به این موضوع پیوسته است. امروز، این اپلیکیشن یک فید ویدیوی عمودی به نام Samples دریافت می‌کند که یوتیوب آن را راهی با یک ضربه برای نمونه‌ سریع و یافتن موسیقی جدید توصیف می‌کند.

Samples در یک تب جدید در پایین اپلیکیشن، در کنار فید خانه، کتابخانه شما و بخش کاوش قرار دارد. با کلیک روی Samples به طور خودکار یک کلیپ ویدیویی عمودی کوتاه از آهنگی که YouTube Music فکر می‌کند دوست دارید شروع می‌شود. طبیعتاً، این آهنگ‌ها را بر اساس مشخصات سلیقه‌ی شما، با تأکید بر هنرمندانی که دوست دارید و مرتبط‌هایی که ممکن است قبلاً نشنیده‌اید، نشان می دهد.

این اپلیکیشن در حال حاضر دارای چندین لیست پخش است که مطابق با عادات گوش دادن شما تنظیم شده، از جمله یک Supermix که آهنگ ها و هنرمندان را در تمام عادات گوش دادن شما به هم متصل می کند. همچنین یک لیست پخش Discover وجود دارد که طبیعتاً روی چیزهایی تمرکز می کند که با آنها آشنا نیستید اما ممکن است بر اساس سابقه خود از آن لذت ببرید.

کلیپ هایی که در Samples خواهید دید فقط 30 ثانیه طول می کشد، اما این به اندازه کافی است تا حس آهنگ را به شما القا کند. اگر آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید، فقط انگشت خود را به سمت بالا بکشید و به آهنگ دیگری خواهید رفت و می توانید این کار را تا جایی که می خواهید انجام دهید.

اسپاتیفای اخیراً فید ویدیوی عمودی خود را اضافه کرده، اما این فید کمتر برای کشف است و بیشتر برای ارائه راهی جهت پیمایش سریع پیش‌نمایش آهنگ‌های موجود در لیست‌های پخش خود است. اما با توجه به اینکه هم اسپاتیفای و هم یوتیوب موزیک چنین چیز جدیدی را اجرا می کنند، به نظر می رسد که به زودی شاهد اجرای برنامه های بیشتری باشیم.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا