گجت و پوشیدنی

احتمال حذف نمایشگر EyeSight و تراشه مک برای کاهش هزینه اپل ویژن پرو

اگر اپل یک هدست Vision Pro ارزان‌تر عرضه کند، احتمالاً یک نسخه بدون دوربین با دوربین‌های خارجی کمتر، بدون ویژگی EyeSight و یک تراشه آیفون به جای تراشه مک فعلی خواهد بود. مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود گزارش داد که این شرکت به این گزینه ها به عنوان راه هایی برای کاهش هزینه بین 1500 تا 2500 دلار برای یک مدل پایین تر نگاه می کند.

اپل ویژن پرو، که قرار است در اوایل سال 2024 عرضه شود، در حال حاضر از 3500 دلار شروع می شود. در گزارش قبلی، گارمین اشاره کرد که Vision Pro ارزان‌تر نیز از نمایشگرهایی با وضوح پایین‌تر در داخل هدست استفاده می‌کند. به گفته گورمن، اکنون نشانه بزرگ این است که احتمال دارد صفحه نمایش خارجی را که قابلیت امضای EyeSight را فعال می کند، حذف کند.

EyeSight چشم‌های کاربر را روی یک صفحه نمایش OLED رو به بیرون می‌تاباند تا هر کسی که نزدیک می‌شود بتواند ببیند توجهش به کجا متمرکز شده است. این یکی از نقاط فروش عمده در اعلامیه ویژن پرو اپل بود، اگرچه دقیقاً مأموریت حیاتی نیست. به گفته گورمن، در حال حاضر نیز نسخه‌ی پریمیوم Vision Pro در حال انجام است. EyeSight خواهد داشت و احتمالاً طراحی سبک‌تری دارد که به جای لنزهای Zeiss که اکنون با آن کار می‌کند، لنزهای نسخه‌ای داخلی را برای کسانی که به آن نیاز دارند، انتخاب می‌کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا