نرم افزار و اینترنت

اپرا حالا به صورت بومی بر روی نسخه آرم ویندوز در دسترس است

اپرا به لیست مرورگرهای کاملاً بهینه سازی شده برای ویندوز آرم پیوست. از امروز، کاربران اپرا می‌توانند بیلد جدید Developer را برای ARM64 در ویندوز دانلود کنند. طبق پستی در وبلاگ رسمی اپرا، اپرا برای ویندوز بهینه سازی شده با ARM دو برابر عملکرد مشابه خود (بر اساس معیار سرعت سنج) را ارائه می دهد و به کاربران “بهترین تجربه ممکن” را به خصوص در جدیدترین رایانه های ویندوز مبتنی بر ARM ارائه می دهد.

علاوه بر ارائه عملکرد سریعتر، Opera for ARM بهره وری انرژی بسیار بهتری را ارائه می دهد. این شرکت ادعا می کند که کاربران می توانند طراحی کم مصرف اسنپدراگون ایکس را با محافظ باتری داخلی مرورگر ترکیب کنند تا از یک بار شارژ باتری حداکثر استفاده را ببرند. کسانی که در حال حاضر رایانه هایی با تراشه های ARM دارند، از عملکرد قابل توجه و افزایش بهره وری انرژی نیز بهره مند خواهند شد.

شایان ذکر است که از هم اکنون، Opera for Windows on ARM فقط از کانال Developer در دسترس است. با این حال، انتشار پایدار نباید باعث شود کاربران بیش از حد منتظر بمانند. مایکروسافت و کوالکام در حال آماده شدن برای عرضه موجی از کامپیوترهای هوش مصنوعی مجهز به اسنپدراگون X در اواخر سال جاری هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا