نرم افزار و اینترنت

گوگل بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی را به کروم‌بوک‌ها می‌آورد

مایکروسافت اخیراً ابتکار Copilot Plus خود را برای کامپیوترهای پریمیوم و مجهز به هوش مصنوعی ارائه داد، اما گوگل عقب نشینی نکرده است. این شرکت به تازگی اعلام کرد که مجموعه ای از ویژگی های جدید را به زودی برای کروم بوک ها منتشر می کند. خط کروم بوک پلاس تقریباً همه این ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را دریافت می‌کند، که با ویژگی “Help me write” شروع می‌شود. کاربران برای تولید متن از یک درخواست یا تغییر لحن متن موجود به سادگی باید راست کلیک کنند.

دستگاه‌های کروم بوک پلاس نیز دارای عملکرد تولید والپیپر مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که به نظر می‌رسد با ویژگی مولد والپیپر هوش مصنوعی در گوشی های پیکسل همخوانی دارد. همچنین به نظر می رسد که این والپیپرها را می توان به عنوان پس زمینه در برنامه های تماس ویدیویی استفاده کرد.

اضافه شدن کروم بوک پلاس در اینجا متوقف نمی شود، زیرا گوگل فاش کرد که Magic Editor به طور انحصاری در این دستگاه های پریمیوم در دسترس خواهد بود. برای افراد ناآشنا، Magic Editor مجموعه ویرایش عکس هوش مصنوعی مولد گوگل است که به کاربران امکان می‌دهد سوژه‌ها را جابجا کنند، اندازه اشیا را تغییر دهند و کارهای دیگری را انجام دهند.

گوگل همچنین Gemini را به صفحه اصلی سیستم عامل کروم می آورد و 12 ماه از طرح 2 ترابایتی Google One AI Premium را به کاربران جدید کروم بوک پلاس ارائه می دهد. علاوه بر ویژگی‌های فوق‌الذکر آینده، گوگل همچنین فاش کرد که دستگاه‌های Chromebook Plus خلاصه اسناد و PDF را در اواخر سال جاری دریافت خواهند کرد. این ویژگی از Gemini استفاده می کند و با کلیک راست می توان آن را فعال کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا