لپ تاپ

لپ‌تاپ‌ جدید فریمورک پردازنده‌ اینتل Core Ultra Series 1 دارد

فریمورک، شرکتی که به ساخت لپ‌تاپ‌های ماژولار منحصر به فرد معروف است، به تازگی آخرین نسخه از لپ‌تاپ 13 خود را معرفی کرد. خبر مهم در اینجا این است که این رایانه ها اکنون به پردازنده های Intel Core Ultra Series 1 مجهز شده اند که باید در کنار افزایش کارایی و عمر باتری، قدرت را افزایش دهد.

این پردازنده‌ها همچنین از 96 گیگابایت رم DDR5 پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که مدل شما نسبتاً مقاوم در آینده است. با این حال، لپ‌تاپ فقط یک پردازنده نیست، بنابراین لپ‌تاپ 13 نسبت به مدل‌های قبلی دارای انواع پیشرفت‌های تکراری است. چندین گزینه برای نمایشگر وجود دارد و بهترین آنها دارای وضوح 2880×1920 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این مطمئنا برای بازی بسیار مفید خواهد بود.

یک وب‌کم 9.2 مگاپیکسلی جدید وجود دارد که کمی از فناوری دوربین‌های گوشی‌های هوشمند مدرن را ربوده تا “عملکرد شگفت‌انگیز 1080p، به‌ویژه در شرایط کم نور” را ارائه دهد. فریمورک همچنین برای وضوح صدا به میکروفون های کم نویز دل بسته است. از آنجایی که لپ تاپ های فریمورک بدلیل ماژولار بودن مشهور هستند، لپ تاپ 13 نیز از این قاعده پیروی کرده است.

این شرکت مجموعه ای از گزینه های سفارشی سازی، از جمله کارت های توسعه جدید و ماژول های سیستم را ارائه می دهد. چند کارت توسعه USB-C چند رنگ جدید و کارت توسعه SD آینده برای ذخیره سازی آسان فلش وجود دارد. همچنین مدل های از پیش پیکربندی شده ای را برای مصرف کنندگان مختلف ارائه می دهد. به عنوان مثال، یک نسخه تجاری وجود دارد که با ضمانت 3 ساله و ویندوز 11 پرو از پیش نصب شده با پشتیبانی Autopilot ارائه می شود. پیش‌سفارش‌ها در حال حاضر در دسترس هستند و تحویل از ماه آینده آغاز می‌شود. قیمت فریمورک لپ تاپ 13 از 1100 دلار شروع می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا