سخت افزار

ایسوس روتر گیمینگ ROG Rapture GT-BE19000 را معرفی کرد

ایسوس امروز در کامپیوتکس 2024 از روتر گیمینگ سه بانده ROG Rapture GT-BE19000 WiFi 7 رونمایی کرد. این ابرقدرت نسل بعدی برای تسلط بر تجربیات گیمینگ و کامپیوتری با سرعت‌های فوق‌العاده بالای WiFi 7 تا 19 گیگابیت بر ثانیه و ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند هماهنگی خودکار فرکانس و عملکردهای جامع شبکه بی‌سیم و سیمی طراحی شده است.

روتر ASUS ROG Rapture GT-BE19000 با استفاده از ویژگی‌های نوآورانه WiFi 7 مانند کانال‌های 320 مگاهرتز، 4096-QAM و عملیات چندلینکی، سرعت‌های بی‌سیم فوق‌العاده بالایی تا 19 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. این اولین روتر گیمینگ جهان با هماهنگی خودکار فرکانس است. AFC به طور خودکار محیط WiFi را بررسی کرده و کم‌تراکم‌ترین کانال در باند 6 گیگاهرتز را انتخاب می‌کند و قدرت ارسال اوج را تا 63 برابر بیشتر از دستگاه‌های شبکه داخلی کم‌قدرت افزایش می‌دهد.

GT-BE19000 همچنین ظرفیت سیمی تا 31 گیگابیت بر ثانیه، از جمله دو پورت اترنت 10 گیگابیتی و چهار پورت اترنت 2.5 گیگابیتی را فراهم می‌کند که اتصالات قوی و پایداری را برای ساخت یک شبکه محلی قدرتمند در عصر جدید هوش مصنوعی تضمین می‌کند. Guest Network Pro یک فناوری تقسیم‌بندی شبکه اختصاصی ایسوس است. این فناوری به گیمرها اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های شبکه و دستگاه‌های متصل را به راحتی مدیریت کنند و به یک SSID یا VLAN اختصاصی متصل شوند.

Guest Network Pro شامل شبکه کودکان، شبکه IoT، شبکه VPN و شبکه مهمان است تا نیازهای شبکه مدرن را برآورده کند. همچنین شامل راه‌اندازی و مدیریت دستگاه‌های IoT، کنترل والدین و اتصال سریع VPN پیشرفته است. فناوری Guest Network Pro در GT-BE19000 همچنین شامل یک تنظیمات شبکه گیمینگ ویژه برای تجربیات نسل بعدی است. شبکه گیمینگ تمام ویژگی‌های گیمینگ را در یک SSID واحد ترکیب می‌کند، به طوری که گیمرها بتوانند بهترین تجربه ممکن را بدون نیاز به پیکربندی هر دستگاه به صورت جداگانه دریافت کنند.

کاربران GT-BE19000 همچنین می‌توانند از تسریع بازی سه‌سطحی بهره‌مند شوند، مفهومی که توسط ROG پیشگام شده و بسته‌های داده بازی را اولویت‌بندی می‌کند و تجربیات از دستگاه گیمینگ به روتر و به سرور بازی را بهبود می‌بخشد. ایسوس همچنین پشتیبانی از قابلیت Multi-Link Operation را برای ویژگی نسل بعدی Smart AiMesh در روترهایی مانند ASUS ROG Rapture GT-BE19000 اعلام کرده است.

Smart AiMesh با استفاده از هوش مصنوعی، ارتباط بی‌سیم پشت‌صحنه را مدیریت می‌کند و به صورت هوشمندانه بسته‌های با تقاضای بالا را به باند سریع‌تر اولویت می‌دهد، که به اطمینان از تجربه بازی و پخش بدون بافر کمک می‌کند. در همین حال، پورت 10 گیگابیت اترنت LAN در ROG GT-BE19000 یک گزینه پشت‌صحنه سیمی اختصاصی را برای شبکه مش همیشه متصل فراهم می‌کند.

علاوه بر ROG Rapture GT-BE19000، کاربران می‌توانند از پشتیبانی از قابلیت Multi-Link Operation و ویژگی‌های پیشرفته، از جمله Smart AiMesh و ویژگی‌های امنیتی بهبود یافته مانند Guest Network Pro (یا نسخه لایت آن، Smart Home Master) در بسیاری از روترهای WiFi 7 ایسوس و ROG، از جمله ROG Rapture GT-BE98 Pro، ROG Rapture GT-BE98، ASUS ZenWiFi BQ16 Pro (BE30000)، ASUS ZenWiFi BQ16 و ASUS RT-BE88U بهره‌مند شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا