کنسول و بازی

بازی Doom: The Dark Ages سال 2025 منتشر می شود

بازی جدید Doom در راه است! Doom: The Dark Ages در سال 2025 به پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S و کامپیوتر می‌آید و از روز اول در گیم‌پس در دسترس خواهد بود. اولین تریلر بازی جهانی از هیولاهای بزرگ در محیط‌های خونی، سلاح‌های جدید و خفن و چیزی که به نظر می‌رسد یک اژدهای قابل کنترل توسط بازیکن است را نمایش می‌دهد.

در یک لحظه، Doom Slayer داخل یک لباس مکانیکی بزرگ می‌شود تا با یک شیطان عظیم بجنگد، در حالی که ساختمان‌ها زیر پایشان فرو می‌ریزند. سلاح‌ها و موجودات در Doom: The Dark Ages دارای ویژگی‌های متمایز قرون وسطایی هستند، همانطور که انتظار می‌رود، با تعداد زیادی تیغه‌های تیز، حداقل یک فِلِیل (گرز) و زره‌های سنگین در همه جا. یکی از سلاح‌های جدیدی که در تریلر بازی برجسته است، یک شاتگان خودکار با یک جمجمه در مرکز آن است، که هم ترسناک و هم کمی خنده‌دار به نظر می‌رسد.

همانطور که در بازی‌های Doom مرسوم است، سطح جزئیات خونین و وحشتناک در “اعصار تاریک” استثنایی است و به نظر می‌رسد که بازی به همه چیزهایی که این فرنچایز را به طور دلپذیری منزجر کننده می‌سازد، توجه کرده است. “Doom: The Dark Ages” یک پیش‌درآمد برای Doom 2016 و Doom Eternal بوده که توسط سازنده این سری، id Software، توسعه یافته است. داستان این بازی به روشن شدن منشاء دووم اسلیر می‌پردازد.

این احتمال وجود دارد که این بازی همان Doom: Year Zero باشد که در اسناد فاش شده مربوط به خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ذکر شده بود. این افشاگری در سپتامبر 2023 اتفاق افتاد و نقشه راه بتسدا را در سال‌های آینده به عنوان بخشی از برند Xbox Game Studios ترسیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا