دوربین های دیجیتال

کانن یک لنز جدید جهت ضبط ویدیو فضایی برای Vision Pro می سازد

در کنار اعلام سیستم‌عامل نسل بعدی برای Vision Pro، اپل می‌خواهد محتوایی را که می‌توانید با این هدست ضبط و به اشتراک بگذارید، بهبود بخشد. برای این کار از کانن، برند معروف دوربین، کمک می‌گیرد که در حال کار بر روی لنز فضایی اختصاصی جدید برای دوربین R7 خود است.

جزئیات فعلاً کم است، اما لنز جدید که به طور مختصر در ارائه بزرگ WWDC نشان داده شد، بسیار نامحسوس‌تر از لنزهای استریو قبلی است. این یک لنز 7.8 میلی‌متری f/4 با فناوری موتور پله‌ای (STM) است که فوکوس را آرام و روان نگه می‌دارد. در گذشته، کانن با لنزهایی که هدفشان واقعیت مجازی و محتوای فضایی بود، تجربیاتی داشته است. آخرین لنز فضایی کانن 2000 دلار قیمت داشت، بنابراین احتمالاً این لنز برای بیشتر افراد مناسب نیست.

جالب اینجاست که کانن قبلاً گفته بود هیچ یک از دوربین‌های فعلی آن به اندازه کافی سریع نیستند تا ویدیویی متناسب با Vision Pro ارائه دهند. ما منتظریم تا دقیقاً بدانیم چه نوع ویدیویی (و با چه نرخ تازه‌سازی و وضوحی) این ترکیب لنز و دوربین می‌تواند ضبط کند. اپل همچنین با همکاری Blackmagic، به‌روزرسانی‌هایی برای فرمت ویدیوی 3D 8K با زاویه 180 درجه خود ارائه داده تا یک جریان کاری جدید برای ساخت ویدیوهای Immersive ایجاد کند که ضبط و کار با آنها را آسان‌تر می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا