نرم افزار و اینترنت

همکاری Picsart و Getty برای ساخت مولد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی

شرکت Getty با Picsart، یک پلتفرم محبوب ویرایش عکس، برای ساخت یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی که کاملاً بر روی تصاویر استوک دارای مجوز آموزش دیده، شریک شده است. این شرکت ها آن را جایگزینی “مسئولانه و از نظر تجاری ایمن” برای پلتفرم های فعلی می نامند. تصاویر ایجاد شده توسط این مدل دارای حقوق کامل تجاری خواهند بود، که باید به نگرانی‌ها در مورد تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی که قوانین حق چاپ را نقض می‌کنند، رسیدگی کند.

این سرویس فقط برای مشترکین پولی Picsart در دسترس خواهد بود و همه چیز به یاد مدل AI Firefly Adobe است. آن مولد همچنین بر روی تصاویر استوک آموزش دیده است (البته نه به طور انحصاری). Adobe اخیراً با به‌روزرسانی شرایط خدمات خود خشم کاربران را برانگیخت تا نشان دهد که می‌تواند به کار افراد برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی دسترسی داشته باشد و از آنها استفاده کند. این شرکت به سرعت شرایط خدمات را پس از گسترش واکنش‌ها اصلاح کرد.

Picsart و Getty امیدوارند با پایبندی به تصاویر استوک کاملاً دارای مجوز از هرگونه واکنش متقابل جلوگیری کنند، بنابراین کاربران معمولی Picsart در معرض خطر ربوده شدن آثارشان توسط این مدل برای اهداف آموزشی و تولید قرار نخواهند داشت. Grant Farhall، مدیر ارشد اجرایی Getty Images، در یک پست وبلاگ نوشت: “این به سازندگان اجازه می دهد تا با حفظ بالاترین استانداردهای ایمنی تجاری، دیدگاه های خود را زنده کنند.” مدل Picsart x Getty Images اواخر امسال عرضه می‌شود، اگرچه تاریخ دقیقی برای عرضه وجود ندارد. همچنین از طریق خدمات API Picsart قابل دسترسی خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا