موبایل و تبلت

تکنو اسپارک 20 پرو 5G با پشتی چرم گیاهی معرفی شد

تکنو اسپارک 20 پرو 5G اکنون با قیمتی جذاب، مشخصات چشمگیر و پشتی چرم گیاهی اختیاری معرفی شد. این گوشی شامل یک نمایشگر LCD بزرگ 6.78 اینچی فول اچ دی با نرخ رفرش 120 هرتز است.

تراشه دایمنسیتی 6080 پشت فرمان قرار دارد که یک پله بالاتر از دو اسپارک 20 پرو دیگر در خط تولید است که به هلیو G99 فقط 4G متکی هستند. طبق معمول، تکنو از نظر حافظه نیز بسیار سخاوتمند است. حافظه داخلی آن 256 گیگابایت و در تنها نسخه خود 8 گیگابایت رم دارد. یکی از ویژگی های آن دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بوده که با اندازه سنسور 1/1.67 اینچ و دیافراگم f/1.8 ترکیب شده است. واحد اصلی توسط یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی کمک می‌کند، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد.

Spark 20 Pro 5G از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه کرده که از شارژ 33 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به بلندگوهای استریوی تنظیم‌شده Dolby Atmos و سیستم‌عامل HIOS 14 مبتنی بر اندروید 14 اشاره کرد. این گوشی در رنگ های مشکی Startrail، سفید براق و سبز نئون در دسترس خواهد بود. دومی نوع چرم گیاهی است، در حالی که دو مورد دیگر دارای روکش های براق هستند.

Tecno Spark 20 Pro 5G از 20 ژوئن در عربستان سعودی و سپس در بازارهای منتخب در سراسر خاورمیانه، آفریقا، آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین در دسترس خواهد بود. قیمت از 190 دلار شروع می شود، اما بسته به منطقه متفاوت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا