نرم افزار و اینترنت

6 ابزار هوش مصنوعی برای حذف نویز پس زمینه در ضبط صدا یا ویدیو

در یک دنیای ایده آل، ما همه ضبط های صوتی و تصویری خود را در فضاهای آرام انجام می دهیم. با این حال، واقعیت روزانه برای اکثر ما متفاوت از آن است. ترافیک بیرون و سر و صدای همسایه ها همیشه تحت کنترل ما نیست. اگر صدای ضبط شده ای دارید که می خواهید آن را برطرف کنید، این مقاله برای شما مناسب است. برخی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را پیدا خواهید کرد که می توانید برای حذف نویز پس زمینه از ضبط های خود استفاده کنید.

1. Adobe Enhance Speech

Enhance Speech by Adobe مدال طلای ما را برای ابزارهای هوش مصنوعی می گیرد که می توانید از آنها برای پاک کردن صدای پس زمینه به یک دلیل استفاده کنید: سهولت استفاده آن. این ابزار صدا یا تصویر شما را به صدایی شبیه می کند که در یک فضای عایق صدا ضبط شده است (تنها با یک کلیک). اگر تا به حال سعی کرده‌اید نویز پس‌زمینه ویدیویی را در اندروید یا iOS حذف کنید، از ارائه‌های آسان Enhance Speech قدردانی خواهید کرد.

از ویژگی Enhance Speech Adobe برای حذف نویزهای سبک استفاده می شود، جایی که صدای اصلی از نویز پس زمینه قابل تشخیص است. در غیر این صورت، بخش‌هایی از سخنرانی ممکن است به عنوان نویز “پاک‌سازی” شوند. استفاده از این ابزار برای فایل های صوتی رایگان است. با این حال، برای حذف نویز از فایل های ویدیویی، به اشتراک Adobe Express Premium نیاز دارید.

2. Audio Enhancer

Audio Enhancer یک کار باورنکردنی در پاکسازی نویز پس زمینه از صدای شما انجام می دهد. اما این تمام چیزی نیست که دارد. این ابزار کیفیت گفتار شما را تمیز کرده و بهبود می بخشد و همچنین سطوح بلندی صدا را برطرف می کند. شاید آنچه که Audio Enhancer را برای مدال نقره واجد شرایط می کند، گزینه های سفارشی سازی رایگان آن باشد. همانطور که در تصویر زیر می بینید، پس از آپلود صدای خود، از شما خواسته می شود تا بهبودی را که می خواهید در آن ایجاد کنید، انتخاب کنید.

پس از آن، همچنین از شما خواسته می شود که نوع محتوای خود را انتخاب کنید.

این گزینه‌های سفارشی‌سازی (در سطح رایگان آن) تضمین می‌کنند که نتایجی را دریافت می‌کنید که از آن راضی هستید. طرح Pro آن دسترسی به ویژگی های حتی بیشتر را ارائه می دهد و از 10 دلار در ماه شروع می شود.

3. Audo Studio

مدال برنز ما به Audo Studio می رسد. Audo Studio نویز و پژواک های پس زمینه را حذف می کند و از نظر سهولت استفاده شبیه به Speech Enhance Adobe است. خروجی های Audio Studio رضایت بخش هستند و به ندرت شما را رها می کنند که آرزو کنید بتوانید به صورت دستی سطوح بهبود را تنظیم کنید. همه کاربران ماهیانه 20 دقیقه رایگان صدا را دریافت می کنند. پلن Pro از 12 دلار در ماه شروع می شود.

4. Lalal.ai

Lalal.ai یک پاک کننده صدای هوش مصنوعی است که صدا را از نویز پس زمینه در فایل های صوتی و تصویری شما جدا می کند. این به شما امکان می دهد فایل های خود را پاک کنید و به صورت رایگان به آنها گوش دهید. با این حال، برای دانلود فایل های پاک شده خود به یک اشتراک پرو نیاز دارید. برنامه‌های Lalal.ai Pro بر اساس استفاده هستند و از 18 دلار برای 90 دقیقه صدای تمیز شروع می‌شوند.

5. CapCut

CapCut همچنین یک ویژگی کاهش نویز ارائه می دهد که می توانید از آن برای پاک کردن نویز پس زمینه از فایل های ویدیویی خود استفاده کنید. این ابزار کاربرپسند است و برای مواقعی که باید صدای ویدیویی را که در حال ویرایش آن هستید پاکسازی کنید، به خوبی کار می کند. به علاوه، هم در موبایل و هم روی دسکتاپ در دسترس است.

کاهنده نویز CapCut برای استفاده رایگان و بدون محدودیت است. این یک توصیه آسان برای برخی از نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی برخی از کاربران است، با این حال، اگر با استفاده از تیک تاک خوب هستید، CapCut برای استفاده نسبتاً ایمن است.

6. Podcastle

Podcastle ضبط‌های پر سر و صدا شما را با ویژگی “Magic Dust” مجهز به هوش مصنوعی به صدای صیقلی تبدیل می‌کند. این ویژگی بخشی از مجموعه گسترده‌تری از ویژگی‌های ویرایش صدا است که Podcastle ارائه می‌کند. می توانید صدای خود را آپلود کنید، ویرایش کنید و سپس از ویژگی Magic Dust استفاده کنید تا به هوش مصنوعی اجازه دهید صدا را تمیز کند.

Podcastle برای استفاده از این ویژگی پاک‌سازی صدای پس‌زمینه (و مجموعه‌ای از ویژگی‌های حرفه‌ای دیگر) به اشتراک نیاز دارد. پلن ها از 23.99 دلار در ماه یا 11.99 دلار در ماه با پرداخت سالانه شروع می شوند. هر یک از این ابزارها ویژگی ها و رویکردهای منحصر به فردی را برای کاهش نویز ارائه می دهند. اگر نیاز به حذف سریع نویز پس زمینه از فایل صوتی یا تصویری دارید، این ابزارها طیف وسیعی از راه حل ها را ارائه می دهند که می توانند به شما کمک کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا