گوناگون

این دستگاه تصفیه هوای شیائومی می تواند 95 نوع آلاینده هوا را حذف کند

شیائومی به تازگی از دستگاه تصفیه هوای MIJIA Ultra Enhanced Edition رونمایی کرده است. جدیدترین محصول خانه هوشمند MIJIA دارای ویژگی‌هایی برای اطمینان از حذف آلاینده‌های مختلف هوا است.

طبق مشخصات رسمی، تصفیه‌کننده هوای جدید MIJIA می‌تواند 95 نوع آلاینده هوا را حذف کند تا “تصفیه عمیق کامپوزیتی 10 سطحی” را ارائه دهد. این دستگاه از یک لایه انحلال اکسیژن ویژه، یک لایه فیلتر PM1 با دقت بالا، یک لایه کربن فعال با کیفیت بالا، یک پرده نوری با عرض کامل، یک عنصر فیلتر کاتالیزوری فرمالدئید، یک آرایه کربن نسل دوم، یک میدان یونی استریلیزاسیون با انرژی بالا، یک لایه فیلتر ضد باکتری، ضد حساسیت و لایه فیلتر قابل شستشو با PET استفاده می‌کند.

همه اینها ترکیبی نه تنها به تمیز کردن هوا کمک می کنند بلکه از شر بوهای شدید خلاص می شوند. بنابراین دود دست دوم، زباله های آشپزخانه و سایر موارد را می توان فیلتر کرد. Xiaomi MIJIA All-Effect Air Purifier Ultra Enhanced Edition حتی گواهی SGS Swiss Deodorization را برای این کار و همچنین گواهینامه تصفیه هوا درجه پزشکی دریافت کرده است. عقیم سازی با استفاده از دانه های لامپ UV سنتی و سایر فناوری ها برای از بین بردن باکتری ها و ویروس ها انجام می شود.

این محصول به عنوان یک تصفیه کننده هوای هوشمند، از اتصال با اپلیکیشن Mi Home پشتیبانی کرده و امکان دسترسی به حالت‌های مختلف مانند حالت سازگار با آلرژی، بهبود حیوانات خانگی، تصفیه کثیفی و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه با Xiaomi Smart Connection عرضه می شود و به شما امکان می دهد آن را به چندین دستگاه خانه هوشمند متصل کنید. دستگاه تصفیه هوای تمام اثر شیائومی MIJIA Ultra Enhanced Edition با قیمت 5799 یوان (800 دلار) در دسترس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا