نرم افزار و اینترنت

بهبود Quick Share در کروم بوک ها برای انتقال بهتر فایل

سیستم Quick Share سامسونگ از زمان ادغام گوگل Nearby Share اندروید، تقویت یافته است. Quick Share اکنون روی تلفن‌های اندرویدی، کروم بوک و رایانه‌های ویندوز کار می‌کند. گوگل اکنون با تغییری جدید اشتراک گذاری فایل های بی سیم را آسان تر می کند.

اگرچه گلکسی کروم‌بوک‌ها (و سایر کروم‌بوک‌ها) از قبل ویژگی Quick Share داشتند، اما به‌طور پیش‌فرض روشن نبود. قبل از اینکه بتوانید فایل‌ها را از و به گوشی یا تبلت گلکسی (یا سایر برندها) خود به اشتراک بگذارید، باید آن را فعال کنید. طبق گزارشات، گوگل در فکر فعال کردن این ویژگی به صورت پیش‌فرض است.

چند روز پیش، ظاهراً گوگل فلگ جدیدی به نام “Share Quick V2” را در ChromeOS (نسخه 128 Canary) آورد. هنگامی که فعال باشد، Quick Share را به‌طور پیش‌فرض با قابلیت مشاهده روی “Your Devices” روشن می‌کند. همچنین کلید خاموش یا روشن کردن Quick Share را حذف می کند، بنابراین نمی توانید Quick Share را به طور کامل خاموش کنید، اما نیازی به این کار ندارید.

وقتی قابلیت مشاهده Quick Share روی Your Devices تنظیم شده، فقط دستگاه‌های شخصی شما که به همان حساب گوگل وارد شده‌اند می‌توانند کروم بوک شما را ببینند و بالعکس. به نظر می رسد گوگل ویژگی “Selected Contacts” را نیز از Quick Share v2 حذف کرده است. بنابراین، نمی‌توانید مخاطبینی را انتخاب کنید که می‌خواهید کروم بوک شما برای آنها قابل مشاهده باشد.

این تغییرات Quick Share در کروم‌بوک‌ها را با نحوه عملکرد این ویژگی در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی مطابقت می‌دهد. از آنجایی که این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش است، ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا در نسخه پایدار ChromeOS منتشر شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا