موبایل و تبلت

ناتینگ CMF Phone 1 با توانایی تعویض پشت آن معرفی شد

امروز ناتینگ اولین گوشی هوشمند خود را با نام تجاری مقرون به صرفه CMF معرفی کرد. CMF Phone 1، دستگاهی با پنل پشتی قابل تعویض توسط کاربر و تراشه مدیاتک دایمنسیتی 7300 است. این Phone 1 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD+ و حداکثر روشنایی تا 2000 نیت است. این پنل از نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز پشتیبانی می کند.

یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پشت یک سوراخ پانچ و یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر وجود دارد. در پشت، CMF Phone 1 یک دوربین 50 مگاپیکسلی f/1.8 قرار گرفته که سنسور عمق 2 مگاپیکسلی به آن ملحق می شود. طراحی همه چیز در مجموعه CMF است و Phone 1 چند ترفند جالب در آستین خود دارد. پنل پشتی دارای یک نقطه نصب است که تعدادی لوازم جانبی را در آن وصل می کنید. بهتر از آن، خود پنل به راحتی قابل تعویض است، بنابراین می توانید رنگ گوشی خود را تغییر دهید یا در صورت آسیب، یک گوشی جدید تهیه کنید.

پنل قابل جابجایی همچنین سایر تعمیرات را تسهیل می کند و به طور بالقوه طول عمر تلفن را افزایش می دهد. CMF Phone 1 رابط کاربری Nothing OS 2.6 مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می کند. برخی از ویژگی‌های شخصی‌سازی مانند AI Wallpaper Generator را به همراه دارد، اما عمدتاً همان رابط کاربری در هر گوشی هوشمند Nothing است.

CMF Phone 1 تا 2 سال به روز رسانی اصلی اندروید و 3 سال به روز رسانی امنیتی دریافت می کند. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 33 واتی پشتیبانی می کند و همچنین شارژ سیمی معکوس 5 واتی را ارائه می دهد. اگرچه شارژ بی سیم وجود ندارد. قیمت اعلام شده برای نسخه 8/128 گیگابایتی 239 یورو و برای نسخه 8/256 گیگابایتی 279 یورو خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا