سخت افزار

لاجیتک از ماوس گیمینگ 80 دلاری G309 رونمایی کرد

هنگام بحث در مورد عملکرد، راحتی و اطمینان، گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند نسبت به انتخاب ماوس خود بسیار سخت‌گیر باشند. یک ماوس بازی برجسته نیازمند عملکرد بی‌سیم فوق‌العاده، تأخیر ناچیز، کنترل دقیق، وزن سبک و هماهنگی بی‌نقص با حرکات گیمر است. لاجیتک ماوس گیمینگ بی‌سیم جدیدی به نام G309 Lightspeed را توسعه داده تا نیازهای کاربران را برآورده کند. این ماوس برجسته شامل شش دکمه قابل برنامه‌ریزی، چرخ اسکرول، اتصال بی‌سیم دوگانه، سنسور ردیابی 25K و طراحی ارگونومیک جدید می‌باشد.

ماوس G309 Lightspeed از تکنولوژی‌های پیشرفته لاجیتک مانند سنسور HERO 25K و سازگاری با سیستم Powerplay و اتصال بی‌سیم Lightspeed بهره می‌برد. می‌توان از ماوس G309 Lightspeed با یا بدون باتری AA استفاده کرد. با سیستم شارژ بی‌سیم PowerPlay اختیاری لاجیتک G، امکان حذف باتری 18 گرمی AA وجود دارد که وزن G309 را کاهش داده و آن را سبک‌تر و چابک‌تر می‌کند.

این ماوس گیمینگ جدید مجهز به سنسور HERO 25K DPI با مصرف پایین است. یک باتری AA می‌تواند بیش از 300 ساعت با نرخ گزارش 1 میلی‌ثانیه به G309 انرژی بدهد. با تغییر حالت اتصال از Lightspeed به بلوتوث معمولی، عمر باتری G309 به بیش از 600 ساعت افزایش می‌یابد. لاجیتک G309 Lightspeed با وجود تمام فناوری‌های پیشرفته‌اش، نه سنگین و نه حجیم است. وزن G309 با باتری تنها 86 گرم است و با استفاده از PowerPlay، می‌توان باتری را خارج کرده و وزن آن را به 68 گرم کاهش داد.

فناوری بی‌سیم Lightspeed برای گیمرهایی که به دنبال عملکرد بالا هستند ایده‌آل می‌باشد و اطمینان می‌دهد که ماوس G309 سریع‌تر از بسیاری از ماوس‌های سیمی عمل می‌کند. با تلفیق فناوری Lightspeed و سنسور HERO 25K لاجیتک G، دقت ماوس G309 به 25600DPI می‌رسد

فناوری Lightspeed قادر است دو دستگاه را از طریق ابزار جفت‌سازی G Hub به یک گیرنده وصل کند. بازیکنان می‌توانند ماوس G309 Lightspeed را با گیرنده‌ی همان صفحه کلید بازی لاجیتک خود به کار ببرند، از جمله کیبورد بازی Logitech G515 TKL Lightspeed که اخیرا عرضه شده است. ماوس G309 مجهز به سوئیچ‌های هیبریدی اپتیکال-مکانیکی است که سرعت، اطمینان و دقت بالایی دارند.

سوئیچ‌های Lightforce با استفاده از قطعات تماسی گالوانیکی عمل می‌کنند که همانند سوئیچ‌های مکانیکی، بازخورد لمسی مطلوبی را فراهم می‌آورند. تریگرهای اپتیکال و مکانیکی به کار رفته در این سوئیچ‌ها قابل اعتماد بوده و دارای واکنش نوری با تأخیر بسیار کمی هستند. ماوس جدید G309 Lightspeed در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه شده و قیمت خرده‌فروشی آن 79.99 دلار / 79.99 پوند / 79.99 یورو می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا