گجت و پوشیدنی

سامسونگ از گلکسی رینگ رونمایی کرد

سامسونگ گلکسی رینگ را در نمایشگاه MWC 2024 معرفی کرد، اما تقریباً پنج ماه طول کشید تا اطلاعات کامل، قیمت و جزئیات در دسترسی آن را به دست آوریم. این دستگاه ممکن است کوچک‌ترین عضو خانواده گلکسی باشد، اما بی‌شک گلکسی رینگ مهم‌ترین محصول معرفی‌شده در رویداد Galaxy Unpacked امروز است. این دستگاه نتیجه سال‌ها تحقیق و توسعه در زمینه‌های سلامتی و ردیابی فعالیت است و به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین پیشرفت بعدی در حوزه نظارت بر سلامت باشد.

گلکسی رینگ سامسونگ در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی ارائه می‌شود و در سایزهای 5 تا 13 آمریکا در دسترس است، که همگی از آلیاژ تیتانیوم درجه 5 ساخته شده‌اند. طراحی حلقه به شکل مقعر است و اضلاع آن به سمت مرکز کشیده شده‌اند. تمامی سنسورهای ردیابی سلامت، باتری‌ها و پین‌های شارژ در زیر لایه‌ای از رزین اپوکسی مخفی شده‌اند. گلکسی رینگ دارای استاندارد IP68 و مقاومت در برابر آب تا عمق 10ATM است، بنابراین می‌توانید با اطمینان در هر شرایط آب و هوایی و حتی هنگام شنا آن را بپوشید. کوچک‌ترین گلکسی رینگ با سایز 5 دارای ابعاد 7.0 میلی‌متر در 2.6 میلی‌متر و وزنی معادل 2.3 گرم است، در حالی که بزرگ‌ترین نسخه با سایز 13 به وزن 3 گرم می‌رسد.

سامسونگ به همراه هر سفارش از حلقه گلکسی، یک کیت سایز رایگان ارسال می‌کند و توصیه می‌شود که قبل از تایید نهایی انتخاب خود، نمونه را دست‌کم 24 ساعت بر روی انگشت خود بگذارید. شما همچنین می‌توانید اندازه‌های مختلف رینگ را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی سامسونگ امتحان کرده و در محل، حلقه مناسب خود را انتخاب نمایید. گلکسی رینگ از طریق بلوتوث LE 5.4 به گوشی‌های سامسونگ گلکسی با سیستم‌عامل اندروید 11 به بالا متصل می‌شود. استفاده از آن نیازمند داشتن یک حساب کاربری سامسونگ و اپلیکیشن Samsung Health است و خبر خوب این است که کاربران برای استفاده از این سرویس نیازی به خرید اشتراک اضافی ندارند.

گلکسی رینگ پشتیبانی از کنترل‌های ژست انگشتی را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با فشار دادن انگشت شست و اشاره خود هنگام استفاده از حلقه، تلفن هوشمند گلکسی خود را کنترل کنید، از جمله قابلیت‌های عکس‌برداری و رد کردن زنگ هشدار. این حلقه همچنین با Samsung Find سازگار است و می‌تواند برای نشان دادن موقعیت خود هنگام جابجایی از چراغ‌های LED داخلی استفاده کند.

گلکسی رینگ جدید سامسونگ، مجموعه‌ای از استانداردهای سلامتی شما را شامل ضربان قلب از طریق حسگر نوری PPG و دمای پوست به کمک حسگر داخلی ردیابی می‌کند. سامسونگ با طراحی کم حاشیه‌ای که پوشیدن دائمی را راحت می‌سازد، بر ردیابی خواب با گلکسی رینگ تمرکز کرده است. ردیابی خواب در گلکسی رینگ شامل امتیاز خواب فعال با تجزیه و تحلیل خروپف و معیارهای اضافی مانند حرکت در طول خواب، تأخیر خواب، ضربان قلب و تنفس است.

علاوه بر این، با نظارت زنده بر ضربان قلب و هشدارهای ضربان قلب، تشخیص تمرین خودکار فراهم می‌شود. سامسونگ امتیاز انرژی را نیز در نظر گرفته که امتیازات فعالیت و خواب شما را برای امتیاز روزانه از 100 محاسبه می‌کند. گلکسی رینگ ها در اندازه‌های کوچکتر (5 تا 7) دارای باتری‌های 17 میلی‌آمپر ساعتی هستند که تا 6 روز با یک بار شارژ دوام می‌آورند. سایزهای 8 تا 11 با باتری‌های 18 میلی‌آمپر ساعتی، و سایزهای 12 و 13 با باتری‌های 22.5 میلی‌آمپر ساعتی، هر دو تا 6 و 7 روز به ترتیب دوام دارند.

در مورد شارژ، گلکسی رینگ با یک کیس شارژ زیبا عرضه می‌شود که شبیه به مواردی است که در هدفون‌های بی‌سیم می‌بینیم. این کیس دارای باتری 361 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا 20 بار شارژ کامل را برای اندازه‌های کوچکتر رینگ فراهم کند. سامسونگ گلکسی رینگ با قیمت 399.99 دلار عرضه شده و فروش آزاد از 24 جولای آغاز خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا