کنسول و بازی

نینتندو سرانجام یک پایه شارژ Joy-Con ساخت

نینتندو به تازگی پایه شارژ کنترلر Joy-Con خود را معرفی کرده که قرار است در تاریخ 17 اکتبر عرضه شود. این پایه شارژ برای طرفداران بازی‌های گروهی بسیار مناسب است، زیرا امکان شارژ همزمان دو کنترلر Joy-Con در داک و دو کنترلر دیگر از طریق کنسول را فراهم می‌کند.

پایه شارژ نینتندو همچنین با کنترلرهای بی‌سیم NES که بیشتر با بازی‌های آنلاین نینتندو سوییچ استفاده می‌شوند، سازگار است. پایه شارژ Joy-Con (دو طرفه) از طریق درگاه USB-C داک سوئیچ یا هر آداپتور برق دیگری تغذیه می‌شود. پایه عمودی آن نیز قابل جدا شدن است تا حمل آن آسان‌تر شود، ویژگی مثبت دیگری برای طرفداران بازی‌های گروهی. نینتندو هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول منتشر نکرده تا با تاریخ انتشار در ماه اکتبر هماهنگ باشد.

این محصول قرار است در اروپا و ژاپن عرضه شود. لازم به ذکر است که از زمان عرضه نینتندو سوییچ بیش از هفت سال می‌گذرد و این لوازم جانبی 2785 روز پس از عرضه اولیه کنسول منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه سوئیچ 2 (یا هر نامی که برای آن انتخاب شود) احتمالاً در اوایل سال آینده وارد بازار خواهد شد، ممکن است این لوازم جانبی شش یا هفت سال پیش مفیدتر بود. اما همیشه گفته می‌شود دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا